kolmapäev, 10. august 2011

Legends of Retro FM

Ütlen kohe ära, et ma ei hakka pikalt kirjutama.

See oodatud ülekanne, mis oli pühapäeval. See oli tore (eriti kui esines Joy) ja üldse, mul polnud pärast tund aega vaatamist ühtki halba sõna.. Aga siis hakkas asi lõpule lähenema ja mingi vene lauljanna hakkas laulma.. Ja tal lasti laulda oma 4-5 laulu, mis olid totaalsed tujurikkujad ! Ma keerasin telekale lausa selja. Nohjah, ma ei ole ka väga vene retroga kursis ja olengi ehk liiga kitsarinnaline, aga seni oli kõik suhteliselt ideaalne. PS! Enne seda naist oli veel vene staare, aga nendega polnud probleemi. Ja vot see naine muutis lõpu ebameeldivaks! Noh, õnneks oli päris viimane laul Boney M'i "Sunny", niiet natunatuke päikselisemaks muutus see lõpp. JA JOY OLI FANTAST! Kahju, et ainult 2 laulu :(

Teisipäeva õhtul helistas mulle Maris ja kutsus rattaga sõitma. Nõus! Jõudsin peaaegu kuivatini ja sealt ta tuli! Ma võisin uhke olla oma sugulase üle - ta kannab kiivrit! Siis põrutasime nagu muuseas Kadrinasse, ta tegi mul Fitness-jäätise välja (huvitav, kas vihje..?):D Istusime ühel Kadrina pingil ja lobisesime inimestest... Igati kihvt! Sel päeval vist olingi sugulaste seas pop... Lobisesime ja järsku tuleb mulle sõnum. Vaatan, et tuttav number... Ja põnev sõnum. Mõtlesin välja, kes saatis. Minu (endine) lemmiksugulane (jajah, ma ei ole veel otsustanud, kas ta siis ikka on veel lemmik või mitte). Tõepoolest, see oli armas üllatussõnum. Täna ka uurisin, et mis puhulul.. Igatahes tuul aina külmenes ning kõik ümberringi pimenes. Hakkasime liikuma tagasi. Kuna ma polnud varem Hulja surnuaias käinud, siis ma ütlesin Marisele, et ma pean seal ära käima. Ja nii me läksimegi õhtuhämaruses Hulja surnuaeda Marise jalgratta (srunud) esitulega. Jah, see andis otsad. Aga.. Sealt liikusime Hulja poole ja Maris kutsus mu teele. Helistasin emmele nagu korralik laps kunagi. Tal oli suva. Igatahes jah, Maris tutvustas oma ilusat jubast kodu ja tegi teed. Mina loomulikult laamendasin teega. Ja siis vaatasime juba Uuspõllu "Ürgmehe" ka ära. Nalja sai ikka ja und ka ei tulnud selle aja peale, aga et ma seda etendust vaatamas ei käinud, siis ei jäänud ma ka väga millestki ilma. Väga paljugi tuli seal tuttavana ette. Siis aga saatis Maris mu umbes sama kohani, kus me enne kohtusime ja sealt edasi oma kodudesse.

Kodus käisin pesus ja läksin OMA TUPPA! Esimene ööö... Algas vaablastega... ehk siis lõppes 4 tapetuga. Jah, ei tasu tulla minu tuppa! Öösel kuulsin veel üht õiendamas, aga ronisin peadpidi teki alla, las pläriseb. Hommikuks oli ta llännu..
Und nägin ka, armas uni ooli jaa!

Nüüd teen peaaegu oma igaõhtust asja ehk siis vaatan Joy performance' RetroFestil... igal õhtul olen vähemalt ühe video vaadanud.. täna plaanin rohkemat, tuleb äkki hea uni...

Sweet dreams are made of these.... Some of them want to abuse you!

1 kommentaar:

  1. jalgratta surnud esitulega surnuaias, tundub nagu mingi õudusfilmi stsenaarium:)

    VastaKustuta