neljapäev, 25. august 2011

A lady of ice in a desert zone where a web of lies has turned to stone.

Oioioioi-uiuiuiuiui-aiaiaiaiaiai!

Mul oleks palju rääkida, oi kui palju!

Pühapäeval sain teada, et Fancy tuleb Saksamaalt tagasi Eestisse!!! Kuigi ma ei ole tema ülisuur fänn, siis siiski on tema muusika ka nauditav ja nüüd ongi nii, et täna ostsin ära endale ja Helinale. Seega - 23.september on paartytime Sossi klubis!


Esmaspäeval käisin Tapal, seal oli veel punaseid sõstraid, aga ma usun, et nüüd on nendega lõpp!

Teisipäeval käisin linnas. Kuna linnas käimiseks oli enam kui 1 põhjus (ehk 2 põhjust), siis tuli see tee ette võtta. Jalutasin bussi peale, jõudsin linna. Viisin Tiina kummikud ja kingad teatrikohvikusse, unustasin oma umbrella ka tema kotti. Edasi suundusin keskväljakule. Sõjaväetelgid püsti ja inimesed ootamas. Nii siis saigi verd antud, juba teist korda. Võin enda üle küll uhke olla! Kunagi võib kellegi sees minu veri voolata ja tõesti elu päästa. Kingituseks valisin kruusi, millist kodus veel ei ole. Ja lisaks sain ühe musta seemneleiva.
Teiseks põhjuseks oli Raivise teine surma-aastapäev... Käisin surnuaias ja süütasin küünla, ma ei olnud seal juba ammu käinud... Nukker.
Jõudsin linna tagasi ja käisin raamatupoes, mis on turukaubamaja teisel korrusel. Ostsin kohe kaks raamatut - Eve Tederi "Saksa keele grammatika" ja "Eesti keele rahvasõnaraamat koos õigekirjareeglitega". Kokku läks see natuke alla 10€, soodne, ma usun. Siis läksin bussijaama ja oh imet! sõitsin Huljale ühes bussis Rakvere teatri näitleja E.S.ga... Ta sõitis Tapale...

Kolmapäeval tegin midagi tarka?? Jah, lubasin endale, et hakkan jooksmas käima, kasvõi ainult nädala! Ja nüüd olengi juba 2 õhtut jooksmas käinud... koos koeraga :D

Täna... On olnud naljakas :D
Läksin emmega hommikupoolikul linna, et osta pilet Fancy kontserdile.. Ja see pidi olema mu ainus ost! Noh, sain selle tehtud - 16.32€ Noh, ei ole ju hull minu meelest.
Siis läksime põhjakasse... Rimi raamatulett tõmbas mind ligi... Mõtlesin, et otsiks üht kindlat raamatut JA MA LEIDSINGI SELLE!!! Selleks on siis Helle Tiikmaa "Sõda nähtamatu vaenlasega. Eesti Tšernobõli katastroofis". Ma loomulikult ei teadnud pealkirja, aga siis ma nägin seda!!! Ja ma ei saanud seda enam käest panna... Olgugi, et see maksis pea 20€
Ja siis leidsin ma sealt raamatust sellise lõigu: Vaid ühel neist noortest on väga kaudne isiklik side Tšernobõliga - tema sugulane sunniti Tšernobõli. "Ta ei räägi sellest, aga ta on väga elurõõmus inimene," ütleb tütarlaps. SEE JU MINU LAUSE!
Kodus avastasin teise lõigu: "Ma vaatan isegi venekeelseid asju Tšernobõlist, kuigi ma ei saa vene keelest aru," ütleb üks. Kah mina!
Ma ei ole raamatuga veel eriti kaugele jõudnud, aga ma usun, et ma ei kahetse seda ostu.

Hakkasime koju tulema... Räägin emale, et Helina ema oleks nõus minuga õppesõitu tegema, tal luba olemas.. Siis ta uurib, et palju maksab see luba jne... Ja noh, me üldse mõtleme palju autokoolile, nüüd sügisel lähen. Ja siis keerame Hulja bussipeatusest kodu poole ja ema jääb seisma...
Ütleb: "Roni rooli, kui tahad autokooli võimalikult odavalt ära teha."
Ma olin WTF!?!?!
Istusin rooli.
Ei jõudnud veel liikumagi hakata, kui tuleb vastu isa ülemus.
Nägu peeretab peas meid nähes.
Noh...
Kuna põhimõtteliselt esimene kord, siis ikka jõnksatas käigu sisse panemisel.
Sain minema kohalt.
Käiguvahetused tulid üllatavalt sujuvalt..
Siis hakkasime raudteele lähenema...
Ema ütles, et nüüd peatuksin enne raudteed.
Seal selline väge langus.
Sain ikka ilusti pidama.
okei.
valetan.
Pidurdasin väga kõvasti!
Siis tahtis ema, et ma saaks kohalt minema nii, et auto ei hakkaks tagasi vajuma.
Sellega ma loomulikult puhtalt hakkama ei saanud.
Ooo, ma kasutasin isegi peegleid. Nägin peeglist, et tagant tuleb auto järgi, sama auto, millega isa ülemus enne vastu tuli.
Sõitsin rahulikult, õnneks jõudis ta enne kurvi minust mööda sõita.
Läks ilusti.
Suutsin isegi jalga ÕRNALT gaasil hoida!
Hakkasime koju jõudma.
KÕIGE HULLEM!
Mu ema närvid läksid sellega.
Ta arvas, et nüüd me lõpetamegi kiviktaimlas ja autoga on vsjööö.
Ja noh, ega palju puudu ei jäänudki.
Aga õnneks suutsin ma sõidu lõpetada nii, et kõik jäi terveks... Ainult mu pähklid olid taga laiali :(
Üldiselt leian ma, et minust saab asja, kui külm ära ei võta!

Ja no jooksin ka ju ikka!!! :D

Lisaks olen ma suur käsitööö huviline!!! Ma lisan homme pilte, täna see ei õnnestu:(

Aga olge muhedad! ;)


1 kommentaar:

  1. Kulla Eleri. Vabandan, soovin lähemalt teada, mis seob sind selle raamatuga- Sõda nähtamatu vaenlasega- Kuidas sinu lause sinna sattus? Olen samuti raamatuga seotud. Kuidas hindad ülesehitust ja jne. Minuarust oleks saanud sisukamalt ja sujuvamate üleminekutega tekstilt kirjadele... Rahulikku jõuluaega. Võid mulle kirjutada ... halihinno@hot.ee

    VastaKustuta