pühapäev, 7. august 2011

Eleri on taas NII RÕÕMUS!!!
Arvatavasti mõtlete nüüd, et mis teda jälle nii rõõmustas ja ekstaasi viis...

Legends of Retro FM
http://www.1tv.ru/anons/id=171773

Niiiii vinge!!! Praegu on lihtsalt väike kahtluseuss närimas hinges, et äkki sellel minu kodus näidataval kanalil ei näitagi seda... Aga seda ei juhtu!! Homme on mulle broneeritud televiisor ajavahemikus 18:10-20:00
Ma nii ootan seda, seal on ju Joy kaa!

Mida tarka siis toimunud ka on selle nädala jooksul..? Jah, ma pole pilte lisanud!

Juulikuu viimasel päeval tuli mulle taas kõne üllatuskülaliselt... Ta oleks mulle jälle külla tulnud, aga mu pea kohal rippus too "töötäht" ehk siis oli palju muru niita... Ja seega pidin talle ära ütlema, nii kurb kui see ka polnud :(

Augustikuu esimesel päeval oli aga minu (endise) lemmiksugulase sünnipäev... Noh, ma ei tea, kas ta enam on lemmik. Otsisin ta numbri meie aastatagusest meilisuhtlusest ja saatsin õnnesoovi. Ja oi imet, ta isegi vastas sellele! Üllatus, eelmisel aastal, kui oli suur juubel, siis ei vastatud mu pikale luuletusele :(

Teisipäeval käisin taas vanaema juures Tapal. Sai korjatud neid punaseid sõstraid kohe hulgim, aga... tuleb veel minna. Seekord käisin üksinda, aga tore oli sellegipoolest, kuigi vanaema ootas Mariot ja Janelit ka.
Oleksin saanud peaaegu oma üllatuskülalisega (isver, see muutub juba minu jaoks ka põnevaks :D) kokku, aga too oli ikkagi Võsule põrutanud, seega jäi ära.
Ma ei mäleta, mis õhtul tegin.. Ahjaa, ei midagi!

Oi, kolmapäeval sai kodus päris vähe olla...
Ärkasin, siis läksime emmega Väike-Maarjasse, ostis koertele süüa ja tahtis mingisse pudi-padi poodi minna.. Õnnetuseks oli see viimast päeva puhkusel...Seega sinna me ei saanudki. JA SEAL MÜÜAKSE LÕNGA KA! Jah, ma armastan kudumist! Sain isegi oma ühe asja valmis kootud ja mulle meeldib see õudselt!!!
Sealt edasi põrutasime Rakvere poole. Teel olles helistas Tiina, kellega viimasel ajal palju suhtlen, seoses linnanoorte laagriga.. Tahtsin koolis läbi lipsata, et ehk saan mälupulga ja brošüürid Katrele ära anda, aga tal vist puhkus... Teine puhkus juba ühel päeval.
Siis tahtsin vennale helistada, aga millegi pärast valisin vale numbri... helistasin oma üllatuskülalisele... oi, kuidas ma ehmusin! Mis ajast on mu vennal nii mehine hääl!!?!?! Aga jah.. samasugused nimed on ju.....
Rakveres käisime paaris poes ja siis koju.
Olime vist kodus 1,5 tundi, selle ajaga jõudsin ühe poti marju aurutada. Jah, MINA tegin seda. Ma olen ära õppinud marjade aurutamise kunsti ja selle, kuidas mahla purki saab. või siirupi..
Ja siis juba lendasimegi issile järgi ja Salmistu poole.. Seal avati viimane ERNA retk. Võimas! Väga uhke värk ikka. Millegipärast hakkab mulle seesugune teema aina rohkem hingelähedasemaks muutuma.. Ag eks see Kangi suguvõsa olegi natuke metsa poole.
Sealt ära Vainupea poole. TomTom tegi nalja oma arust, meil ei olnud nii naljakas. Aga jah, üritasime Mario 2 tossupaari ja kummikud Vainupealt kätte saada, aga mida ei olnud? tosse ja kummikuid... Küllap siis kellelgi oli neid ilgelt vaja...

Oioi, hetkel tuleb Star FMist Modern Talking'u "Cheri Cheri Lady"...

Ja seejärel jõudsimegi Linnuriiki, sest tädi Kristal ja Maidul oli 10. pulma-aastapäev. HIP-HIP-HURRAA! Süüa sai jälle.
Õhtul nägin veel Supermodelle.

Neljapäeval oli mu üllatuskülalisel sünnipäev.

Reedel... Käisin vist linnas korraks... Jah, ostsin oma läpakale nunnu väikse hiire. Ja üks noormees suutis mu emale (ja mulle) plaadi pähe määrida...
15€
Vaadaku, et siis ikka Ameerikasse lähevad ja ilma teevad!

Täna või siis eile.. kuidas kellelegi.. Tavaliselt ma ise ütleks, et eile. Igatahes, olin oodatud Võsule, ent ma ei läinud... Tegin heina! Jah, riisusin ja hangutasin, aga pole ühtki looma, kellele seda vaja.. Ainult ema peenrad..
Ja siis pidi olema võrkpall, aga kohale tuli kolm mängijat. Seega jäi ära.
Aga vähemalt sain ma hea uudise oma retro fm-i kohta! oooootaaaan!


OOOH JA NÜÜD TULEB Sandra - Johnny Wanna Live! LOVE!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar