neljapäev, 8. juuli 2010

A cheerful friend is like a sunny day spreading brightness all around.

Ausõna, mul ei ole tahtmist siia kirjutada !
Ma olen niii väsinud sellest kuumusest ja lämmist õhust :D Samas olen ma rahul, et suvi nii ilus on, kuigi eile ja täna on müristanud ja natuke ka sadanud, hea värskendus ;)
Aga ma mainin mõned olulised sündmused ära.
2.juulil sai Triinu 18 !!! Pidas sünnipäeva Tudulinnas... Väga väga väga armas olemine oli :)) Tõesti! Sai tantsida ja karjuda/laulda. Sai ka süüa Triinu "erilisi" vorstikesi ja šašlõkki :D Ei, tegelt olid ju head :) Ja laupäeva hommikul käisin ka Tudulinna surnuaiast läbi.
5.juulil oli "Elamiskõlmatuks tunnistatud" viimane etendus. Priit sai kokku ikka päris palju etendusi, Super! :) Aga jah, Priit läheb nüüd Tallinnasse õppima... Üliülikahju, et ta näitekast lahkub, aga inimene teeb valikuid ja ma usun, et praegune valik tuleb Priidule kasuks :) Seega edu talle südamest ! Ja ta hakkab nädalavahetustel näitekas käima ;)
Sama päeva õhtul algas ka võrkpalli mängimine külapltasil, mulle nii meeldib võrkpall!!! :D
6.juulil oli "Dahin! Dahin!..." viimane etendus.... NIIIII KURB JUUUUU!!!!! Aga etendus oli igati tore ja hea... Noh jah, mõni väike viperus ja apsakas, aga elab üle :D:D Nalja sai :) Igatahes, see etendus oli SUPER!!! Ka Saaremaa negatiivsus tuli ju kasuks, niiet väga utoopiline ja jääb kindlast vägaväga kauaks meelde!
Eile sai jälle võrku mängida, täna tahaks kaa, niiet loodan et sadama ei hakka :)
Ja nädalavahetusel on SUGUVÕSA KOKKUTULEK!!!! Ma olen seda juba aasta aega oodanud juu :D:D Ja mis selgus ???? Praktika koht tahaks mind selleks nädalavahetuseks praktikale..... Aga ma ütlesin et ei saa, ehk mõistavad :)

Seniks dadaa

2 kommentaari:

  1. oppa, nagu.. vandus on võrguplats? :D

    VastaKustuta
  2. Oojaa :D Ja no pigem ikka Orutagusel, aga see pikk jutt :D:D Meil on külaplats kus on võrguplats, suur külakiik, telkimisplats, mida on kasutatud ka jalka väljakuna... ee isegi välikäimla :D ja noh katusealune vms on ka.. ja nüüd on ka mingi taust projektorile välja mõeldud :D

    VastaKustuta