pühapäev, 25. juuli 2010

Oh häda!

Niisiis, siit ei tule midagi pikka, aga mõtlesin, et kulutan selle aja, mis ma orksis ja feissbuukis raiskaksin, hoopis millegi väärtuslikuma peale. Kuigi mul on praegu jube kehv kirjutada, teen ma seda siiski. Niiet palun andestage mu kirjavead.
Niisiis, olen eilsest jällegi Arbavere puhkekeskuses praktikal. Eile võeti mind Huljalt peale, saabusin, siis oli mõned tunnid vaja istuda ja külalisi oodata. Kõik saabusid ilusti, oli ka äpardusi, niiet pidin inimesi taga ajama :D Ma üritan enam asju mitte unustada !!! Niisiis, nüüd tuli mälulünk. Aga... Aga... Aga ma vist aitasin Rootsi lauda katta. Ja no loomulikult aitasin ma koristada lauda :D Siis ma istusin msnis, aga vaikselt kuulasin nende workshopi juttu. Nimelt, hetkel on majas vaegkuuljad ja kuuljad, neil on laager, kus nad õpivad üksteisega suhtlema vms. Ja väga huvitav oli kuulata ;) Need inimesed siin on vägaväga toredad :) Mis sest et neil on hirm suhelda, on nad siiski kõik huvitavad inimesed.Siis hakkasid nad karaoket laulma, ma valvasin neid natuke ja siis läksime pererahvaga 5 miinust mängima.. Kes sai esimesena 2 miinust ??? Ei räägi sellest.. Aga jah, siis läksime tagasi sisse, pime oli ja korvi ei näinud :D Nemad seal ikka veel laulsid .. Siis kiusati mind,bööö :D Pidin demonstreerima oma haledaid anekdoodi rääkimis oskusi. (see anekdoot on mul kindlasti valesti kirjutatud, aga noo.. ma ei suuda alati korrektne olla:D) Ja siis ma nägin põhimõtteliselt ära "Armastus kolme apelsini vastu".Mingid kohad kerisime edasi aga ma sain kujutluse kätte ja see meenutas nii "Võluõunu".
Täna läksin 9 kööki, sõin, koristasin laudu. Siis läksin Kerliga (loodan et kirjutan nime õigesti) ja külalisgrupiga (deem, ma ei oska neid kuidagi ühise nimetaja alla panna) kanuutama Valgejõele. 12 km. Ma ei räägi mida meie kanuu tegi, ainukesena :D:D Me olime natuke liiga märjad ka pärast :DKui tagasi jõudsime sain süüa , jee :D Ja siis maei mäleta mis ma tegin :DAga mingi aeg tuli jälle lauda katta. Siis koristada. Külalistel hakkas siis väike party, minu abi vajati ka mõneti, nii tore :)) Ja noh lõpuks siis otsustasin ära tulla, jätsin hoone omanike hoolde :D Homme saan ehk koju, kuigi külalised lahkuvad alles kuskil 17.00 ajal.. Siis saab alles tube koristama hakata... See võtab mitu tundi. Ehk ööseks saab juba koju :D
PS!! Eile öösel müristas ja lõi välku :S

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar