reede, 30. juuli 2010

Oh, wanna dance with somebody
I wanna feel the heat with somebody
Yeah wanna dance with somebody
With somebody who loves me
Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody 1987

Jeehhh, vaatan/kuulan VH1 Final Countdown'i, seekordne top 50 on Best Female Singers. 2 lugu on veel tulemas, se Houstoni lugu oli 3.kohal.. Selline mõnus lugu juu :D Siiski, 80's. Ei saa nende vastu.
Aga homme praktikale. See on juba midagi, et mul oli reede vaba, siiani on mõlemad korrad olnud reedest-pühapäevani, nüüd saab laupäevast-pühapäevani. Pühapäeva hommikul lähen vend kuueks päevaks laagrisse Aegviitu, rahu :D:D Ja esmaspäeval lähen ma mingil ajal Tallinnasse, nii põnev ja ärevaks tegev ;)... Siis millalgi tuleb võib-olla üks sugulane oma neiuga minu juurde :O See oli täitsa kummaline.. Sessuhtes, mina otsisin ta mingil kevadkuul orksist üles ja hakkasin suhtlema, siis ta lisas mind msni.. Ja ta ei tulnud suguvõsa kokkutulekule.. Aga nüüd oleme msnis rääkinud ja ta tahaks veits trippida, niiet mõtleb siia tulla :D:D Nii äge, kuigi me pole elu see kohtunud :D Ma pole tema olemasolustki teadnud nii 17 aastat :D

Nii 1.kohal on Aretha Franklin - Respect.
Ehk siis followers - ReSPeCT!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar