teisipäev, 20. juuli 2010

Liina haru ringreisil
Mina ka lõpuks pildil :D








Viimasest minu tegevusi kokkuvõtvast sissekandest on möödas peaaegu 2 nädalat. Olen siin vahepeal 2 korda üritanud kirjutada oma suve tähtsündmusest - suguvõsa kokkutulekust - aga see pole õnnestunud. Ükskord ta ei publishi, teine kord ei lisa pilte ja minul pole aega. Ega ma sellest palju ei räägi. Oli armas, oli tore näha inimesi, keda pole varem näinudki. Järgmisel suvel tuleb siis arvatavasti meie külaplatsil Liina haru kokkutulek. Ehk siis minu vanavanaema ja tema õdede-vendade poolsed sugulased.
16.-18.juuli olin ma Arbavere puhkekeskuses praktikal. Jee jee !!! Väga väga tore seltskond on seal, ma olen nii rahul :) Esimene asi, mida tegema pidin, oli põrandapesu ämbritäis kartuleid koorida. Ja see ei olnud mitte minu lemmiknoaga :D Mul oli pärast käsi krampis :D Noo ja siis sain laudu katta. Vaatasin, kuidas soomlasi vastu võeti. Mingi kamm oli nendega, mina itsitasin :D :D Järgmine päev pidin ise kliente vastu võtma :D Võtsin vastu 19 eestlast, ühe firma suvepäevad.. Noo seal oli ka ikka probleeme ja mina pidin lahendama, aga vot! sain hakkama ! :D Ja oi kui palju voodeid ma pidin tegema, ja üldse tube koristama :D Aga mulle meeldis, hullult palavaks läks ainult selle käigus:D Nüüd lähen uuesti reedel, ei tea mis kell. See nädalavahetus tulevad noored vaegkuuljad, minu vanused ja natuke nooremad/vanemad. Neil mingi üritus seal, vist terve nädalavahetuse. Ja siis augusti ühel nädalavahetusel tuleb pulmapidu, vinge! :D
Igatahes olen ma väga rahul! :D Olgu, ma räägin nüüd Lauriga edasi ;)







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar