reede, 16. aprill 2010

"Püüeldes võimatut, on alati saavutatud võimalik."

Kurb, aga eile ei olnudki etendusi. Ja mul ei ole õrna aimugi millal need on :S Tahaks juba ära teha need, oleks rahu majas, aga ühel nn näitlejal on praktika ja ta ei saa tulla esinema hetkel. Kahju... Ma ei jaksa enam mingi vigase pruudina jamada:D Nüüd pean ju keskenduma lollile blondiinile, kelleks On Barbara ( Barby):D See saab huvitav olema... Õppefilm:D


Aga jah, Tartu pildid on nähtud. Ja no mis teha, mulle nad meeldivad. Esimest korda pildid, kus ma endale meeldin.. Isegi koledana:D ohh kuidas mulle meeldib see pilt :))))

Elu on ilus... hetkel. Loodan, et see ilu ei kao ühe sõrmenipsuga.

2 kommentaari:

  1. Ma lihtsalt koguaeg vaatan su pilte ja mõtlen ikka, et sa nii ilus ja su soeng sobib sulle 101%

    VastaKustuta
  2. Oioioioi, Susanne! See oli küll ilus kompliment-kommentaar, Aitäh! :)

    VastaKustuta