esmaspäev, 26. aprill 2010

Ma ei tea.. Ma meeldin endale iga päevag aina rohkem.. Ma leian, et noo, mul on ikka päris normaalne iseloom:D ja see ei ole mingi ego... mul on küll haiged naljad ja üldse olen natuke liiga kreisi käitumisega, siis süda on mul õiges kohas.. ma avastasin, et ma ei suuda inimesi totaalselt vihata ! no ei suuda ,kuigi aeg-ajalt tahaks ... ja siis ma ei vihkagi, ma leian midagi positiivset igast asjast ja teen selle naljaks ja mul ongi jälle tore.. nagu täna.. olin terve hommiku mases ja siis lihtsalt käis klõps ära ja pauhti !!! mul hakkas kammima, ma naersin jälle ja mul oli nii hea olla !!! lihtsalt super.. ma võin öelda " ma vihkan sind " aga tegelt ei vihka... :)
Okei, mõnda inimest ikka vihkan, pean tunnistama.. neid "toredaid chikke" kellega ma erakas kaklesin ,sest no tuleb tõdeda - ma käin kahega neist ühes koolis ja no, mida te jõllate, ajukääbikud ! tahaks öelda midagi, aga ei ütle.. käitun nagu normaalne (väga harva ) :D

Aga mul on nii hea olla hetkel... Nagu oleks ma ei tea mille ära söönud :D:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar