reede, 30. aprill 2010

"High School Musical" - väga mõnus, selline äge muusikal.. huvitav, kas ma olen üldse muusikale vaatamas käinud ? ei meenu nagu väga... aga jah, mind hämmastas, kuidas lavastaja ( Andres Dvinjaninov) oli asja lavale seadnud + koreograafide töö, muahhh.. väga viis.. palju rahvast laval, igaüks paistis silma.. nii mõnus. Ja tuttavaid nägusi oli ka.. Rainer-Verner ( kui valesti siis valesti :D ), Marilyn Jurman, no Ott Leplandist ei hakka rääkimagi.. Sharpay'd mänginud näitleja oli küll kihvt.. aga huvitav oleks olnud vaadata Getter Jaanit selles osas..
Aga üldiselt olen ma väga rahul sellega.. läheks ka teist korda vaatama, teise koosseisuga...
Ja sõit Tallinnassse oli omamoodi huvitav.. meie grupi tüdrukutel tuli poole tee peal juba "pissihäda".. sisi tehti metsapeatus, hunnik tsikke langes bussist välja mingi bussiootepaviljoni taha ja oii hädaa !! neil on mingid probleemid pissimisega vist, sest noh... selle paviljoni tagant hakkas suitsu tõusma :S:S Kohe kahju neist, eks nii ole raske elada... :D:D Totakad, ma ütlen.. Ja no nad laulsid ka juu, ajasid eraka rahva vihale:D mina olin madalam kui muru (A)

"Vigased pruudid" - mmmmmmmmmmmmm. NALI NALI NALI!!! eleri mängis lolli ja ajas naerma.. nüüd on tal tore kuulsus koolis ( "jou psühh!" jms ).... ma vabandan kõigi ees, et ma nii jube olen ja ei oska näidelda:D
aga mulle meeldis... publik oli suht soe:D naeris ikka mõnusalt.. ja no tegelt on kiitusi ka tulnud.. et sa näitled hästi, mul vajus karp lahti... ajasid naerma ... see on see pisike hull (naeratus):D:D

ja noo, keegi oli publikus öelnud :"see ta tavapärane olek"... nagu mida hekkii??? kas mul siis nii hea kuulsus ongi ????:D haigeee lihtsalt:D
ja no, te ei tea mida ma tegin... ja see jääbki vaid ametikooli seinte vahele:D
üks etendus tuleb aga maikuus veel:D

Volbriöö - tervitus, nõiad !! rokime !!!... ma siis teen ka end nõiaks.. lähme Erikaga buugitame külapeol:D mingi aja... ja siis lähme N-i ostuööle:D
tegelikult tahaks ma niii väga näha teatriõhtut, ikkagi "Cyrano de Bergerac" ( jälle ei oska kirjutada:D) aga no, valikuid tuleb teha ja mul olid juba plaanid tehtud kui ma sain teada et see telekas.... ma niii tahaks nähaa..... aga eks kunagi ikka kuskilt näeb :)))

Homme lähen ma ühele sünnipäevaepeole... ma ei tea mis sest asjast saab, tunnen et hakkan hukka minema:D:D eriti kui oma isa juttu kuulata:D ma muud ei teegi kui valetan:D elad üle, ma ütlen:D ise oled nii totulottuuuuuuu:D:D

WE ARE THE CHAMPIONS!!! LIFE IS LIFE...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar