reede, 23. aprill 2010

Koolivaba reede

Täna pole mul koolipäeva, jippijee !
Istun kodus ja igavlen :D Järgnev lause on nüüd imelik... Ma tahaksin ikka koolis olla :D
Aga ega ma ei saagi ju koolivabalt. Ma pean tegema Power Point esitluse Tai kohta... Referaadi Kadrina valla turismist, referaadi oma kodukohast.. Siis pean loomulikult inglise keelse giiditeksti Lahemaa kohta tegema. Aga õnneks saab Lahemaa kodukalt selle inglise keeles kätte, eile avastasime :D Niiet natuke lihtsam, vaja lihtsalt selgeks teha endale ja siis teisipäeval nn "giidi" mängida. Teisipäev mingi väljasõidupäev, igale poole. ja kõike peavad 2-3 minutit rääkima mingist sihtkohast, pooled inglise keeles, pooled eesti keeles. Mina pean inglise keeles, tugevam rühm ju:S:D
Neljapäeval oleks olnud mingi konverents Mainoris, aga... Oii tore, etendused on ka samal päeval.. No võiks siis juba nüüd ära olla. Aga tänu sellele puudun ma 8 ERIALA tunnist.. väga halb, väga. mulle ei meeldi seee!!! ma ei taha üldse koolist puududa juu !! mis veel teha on vaja ?? hetkel ei meenu. aga jah, need geograafia lõputööd tuleb ära teha, ma ei saa rohkem venitada, mai keskel hakkame esitlema.
Ja täna siis on vist Tiina Mälbergiga näitekas. Ootan huviga, mis toimuma hakkab. Ja nv olen jälle tööl.

Kõige rohkem on kaduma läinud see päev, millal ma pole naernud. S. R. N. Chamfort

Aaa jaa, millal on põhikooli emakeele eksam?? Homme ?? Homme on küpsuskirjand, aga ma kuulsin midagi ,et kohe varsti on ka põhikoolieksam.. MIDAA????

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar