esmaspäev, 12. aprill 2010

2 kuud






Tõesti, ma ei ole oma blogi kirjutanud juba 2 kuud, täpselt 2 kuud. Noo kõva asi:D Aga jah.... ja ma juba mõtlesin, et ma enam ei kirjuta ka, aga näe, mul hakkas praegu niii jube igav..






Alustan siis kuskilt kohast:)









  • 18.märtsil kell 21.00 oli etenduse "Dahin! Dahin!..." kontrolletendus Rakvere rahvamajas. See oli ju nii tore, publik oli kipa. Ja üks tore sugulane oli ka vaatamas:D Suur saavutus. Aga jah, nii hea tunne oli:)



  • 20.-22.märtsil toimusid Saaremaa Miniteatripäevad. Ei taha nagu väga sellest rääkida, ainus märksõna oleks DISKLAHV:D Aga nüüd pakub juba nalja, kuigi siis oli ŠOKK... aga see oli õppetunniks ja tuli ju kasuks nagu nüüd aru olen/oleme saanud.



  • 28.märtsil oli maakondlik festival. Ja üllaülla - me saime Dahiniga riiklikule... Seee oli paras nutuõhtu, Triinuga:D Kaks piripilli... Aga see oli uskumatu, see oli UTOOPI!!!! ja lisaks sain ju preemia silmapaistva rolli eest, see tegi tuju veeel omakorda paremaks kui see juba oli:)



  • 31.märtsil käisin vaatamas "Tõatüdrukuid". Sain siis pileti kooli kaudu, viktoriini esikoht ju ikkagi:)) ÄGE LÕPPP!!!! oleks ehk olnud huvitavam vaadata, kui ma poleks enne raamatut lugenud. aga eks siis järgmine kord tean, kuigi ei saa nüüd nii võtta et enne phtegi etendust ei tohi eeltööd teha:D kõik on erinev.






Seega märts kuulus TEATRILE!!!! Ja seda armastusega:)







  • jaa, Erikal oli sünnipäev, wippijeee:D Kahekesi + ketšup:D



  • 9.-11.aprill riiklik kooliteatrite festival Tartus... MA ARMASTAN SEDA LINNA + see festival oli lihtsalt verdtarretav... heas mõttes. niii hea!!! see aasta unustan ma Saaremaa, sest see oli väike õppetund.. noh, õppetundi ei unusta. ahh, mida iganes, isegi ei saa aru ju...



Ootan huviga Kätu pilte Tartust... :D tasub oodata:D




Ja neljapäeval on Rakvere ametikoolis "Vigaste pruutide" etendused, 2 tükki lausa juu:D edu meile, jube:D




3 kommentaari:

  1. Ma olen nii põnevil, kui mu murtud abielu on taastatud.
    „Oleme hiljuti valmis, kuigi see oli raske. Nüüd on see olnud rohkem kui kuu ja kõik tundub, et see on normaalseks muutunud. Ta on hakanud mind paremini kohtlema ja see on meie mõlema jaoks paranemisprotsess. Peaaegu kaks aastat kestnud õudusunenägu on möödas. See on nagu me uuesti armunud! Me oleme mõlemad mineviku taga jäänud ja püüame edasi liikuda - ja esimest korda pika aja jooksul tundub tulevik palju heledam. Ma ei saa sõnades väljendada, kui tänulik olen DR PRINCE IDIALU! See on nagu oleme lõpuks taasavastanud need asjad üksteisest, mis pani meid kõigepealt armuma. Kõik murettekitavad ja stressid on lihtsalt kadunud. Tänan teid DRIN PRINCE IDIALU'le oma murtud abielu päästmise eest ja tõi mu abikaasa tagasi minu juurde. ”Mina ja mu abikaasa elavad taas õnnelikult koos. Kõik tänu DR PRINCE IDIALU'le. Kui teil on mingeid probleeme, kontakteeru kohe Dr.PRINCE'ga ja garanteerin teile, et ta aitab teid. E-posti teel: princeidialu@outlook.com või helistage või küsige +1(845)731-5643

    VastaKustuta
  2. I want to share a great testimony on this website on how great Priest Babaka help me in falling pregnant,me and my husband have been trying to have a baby for over 4years,but they where no luck so we decided to contact the family doctor and after all the test have been done,he said to us that my fallopian tube is not functioning.then one day i was in the office when a friend of mine who have the same problem with me, fall pregnant after she contacted Priest Babaka .she directed me to him and when i contacted him through his email and he did the purification on the pregnancy spell and in 2weeks time i was feeling some how and i went to meet the family doctor who told me that i am pregnant.if you know that you have a similar problem like this, or any fertility issue and you want to be pregnant you can contact Priest Babaka via Email: babaka.wolf@gmail.com or Facebook at priest.babaka

    VastaKustuta
  3. I want to use this means to let the world know that all hope is not lost Getting pregnant after having tubes clamped and burned, I know IVF and Reversal could help but the cost is way too high, i couldn't afford it either and i so desire to add another baby to my family been trying for 5 years, not until i came across Priest Babaka, who cast a pregnancy/Fertility spell for me and i use his herbal remedy/medication and i got pregnant. l hope that women out there who are going through the same fears and worries l went through in GETTING PREGNANT , will find your contact as i drop it here on this site, and solution will come to them as they contact you. Thank you and God bless you to reach him email via: babaka.wolf@gmail.com or Facebook at priest.babaka


    I want to use this means to let the world know that all hope is not lost Getting pregnant after having tubes clamped and burned, I know IVF and Reversal could help but the cost is way too high, i couldn't afford it either and i so desire to add another baby to my family been trying for 5 years, not until i came across Priest Babaka, who cast a pregnancy/Fertility spell for me and i use his herbal remedy/medication and i got pregnant. l hope that women out there who are going through the same fears and worries l went through in GETTING PREGNANT , will find your contact as i drop it here on this site, and solution will come to them as they contact you. Thank you and God bless you to reach him email via: babaka.wolf@gmail.com or Facebook at priest.babaka

    VastaKustuta