teisipäev, 4. august 2009

Marise mäng "tema on"

Tegin ka selle siis ära.
1. Eleri on silma paistnud kui väga õpihimuline neiu.
2. Eleri on aidanud kirjutada Euroopa Noortele kaks aastat rahvusvahelist noortevahetusprojekti „Räpina-Helsinki/Helsinki-Räpina“ ning mõlemal aastal osalenud ka antud projektis, 2007.a Räpinas ja 2008.a Helsingis.
3. Eleri on nagu megamega kallis mulle ja ma nagu laavin teda väga !
4. Eleri on rohkem arvutit õppinud
5. eleri on pai tema sõber karl on kai ... eleri on kuum kuna maakeral on tuum
6. Ka 27aastane projektijuht Eleri on üks neist, kes ennast üksi jäädes kohe ebamugavalt tunneb.
7. ELERI ON PRAEGU LAPSEPUHKUSEL!
8. Ja ei suuda lisamata jätta ka seda, et Eleri on jumalast äge.
9. Six, emm ja Eleri on raplas, six on juuksuris, teised siisama tsillivad kuskil.
10. ELERI ON MUL KÕIGE VÄIKSEM PARIM SÕBER naaber tanel

Njaa, punkt 7 on natuke vale, ma olen lihtsalt puhkusel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar