laupäev, 22. august 2009

Kool vs suvi


Nonii, 1. septembril algab jälle kool. See lühike suvi on läbi saamas. Mida sellest suvest mäletada?
Juuni alguses olid eksamite konsultatsioonid ja eksamid ise ka. Muidugi olid ka Lõvisüdamete proovid, mis ei lähe meelest! Edasi sai kool lõpetatud väga positiivselt, vaid ühe neljaga (matemaatika eksam). Siis olid Hulja jaanituli, mis oli mulle omamoodi oluline ja küla jaanituli, mis oli jälle teistpidi oluline. Juuni lõpupoole sain siis ka Lõvisüdamete neljas etenduses mängida. Parim!!! Sellega juuni piirduski.
Juuli ei ole mu mällu jäänud. Midagi ei olnud vist. Mitte ühtegi asja ei tule meelde.
Augustis on siis olnud külade päev, koerte suvepäevad, võrkpalli mängud õhtuti ja sain ka kirja sugulaselt, mis tegi tuju eriti heaks :) Muidugi, ma kirjutasin talle esimesena ja küsisin kuidas tal läheb ning kuidas tekkis tal võimalus U. Alenderiga ühel laval esineda. Ja siis ta seletas mulle selle ära. Nüüd siis on tulemas küla suvelõpupidu.
Nii see suvi läheb. Tuleb minna uude kooli, uue eluetapiga alustada. Ei tea, kui raske see olema saab, olen niivõrd erinev neist inimestest, kes Rakvere Ametikoolis õpivad, aga mina jään iseendaks ja ei lase end mõjutada! Olen uhke selle üle, kes ma olen!
Pildil olen siis 1. klassi Eleri. Kohe-kohe on sellest üheksa aastat möödas. Naljakas mõelda, kolm aastat veel. Siis ei ole vaja enam õppida, kui soovi pole, aga mul on:)

1 kommentaar:

  1. Nii-nii hea meel on lugeda sellist positiivset postitust, just eriti selle ametikooli suhtes.
    Mina usun ka sinusse ja soovin hästi-hästi palju edu ja jaksu ja kindlasti on veidi harjumatu sellises veidi teistsuguses seltskonnas olla, aga sa saad hakkama ja oled ikka seesama Eleri:)
    Pai.

    VastaKustuta