laupäev, 23. aprill 2011

Õnn on see, kui sul on vähemalt üks inimene, kellele võid 100% kindel olla.

Mu kullakallid blogilugejad, ma vajaksin Teie abi nüüd. Kuna ma ei jaksa hetkel vinguda (mis on väga hea, sest mulle väga ei meeldi vingujad ja seega ei taha ma ka üks nende seast olla), siis ma ei hakka kõike seda negatiivset, mis on mu peale sel nädalal ämbritega valatud, siia kirjutama.



Enne, kui Te mind aitama hakkate, tahaksin tänada üht Suurepärast neidu linnanoortest. Ma loodan, et ta tunneb end ära. Temaga koos käisin ma neljapäeval enne näitekat Rimis, ostsime jäätist ja muud ning lõpetasime teatripargis. Temaga koos on nii vabastav olla, ta tunneks mind justkui kõik need 18 aastat, mis ma olen elanud (haha, ta ise veel 17 :D). Tema jaoks ei jätku sõnu, ma olen siiralt õnnelik, et Teda tundma olen saanud. Ma arvan, et see inimene tundis end ära juba kolmandast lausest alates. Igaljuhul, neiu, teadke, et ma Armastan Sind ja minu kutse pärast Hispaaniat teatrikohvikus end maha istutada on siiani jõus. Ja ma isegi otsustasin, et teen Sulle välja tee ja koogikese! Nüüd siis kindel.




Aga edasi, teised, muudmoodi väga olulised ja lummavad inimesed, aidake mind nüüd oma peakestega. Nimelt, ma vist juba kirjutasin oma Hispaania nimekirjast, et koostan seda jms. Nüüd siis paluksingi, et kui kellelgi teist on natuke mahti ja aega ja viitsimist, siis Te võiksite kirjutada mulle, mida Teie kindlasti kaasa võtaksite (PS! riideid pole mõtet kirjutada, muud seesugust kirjutage, milleta Te ei suudaks elada). Sest ma kardan, et mu rosin on veel rohkem kokku kuivanud. Ja lisaks sellele võiksite soovitada, mida eestipärast kaasa osta mõnele inimesele, kes seal kohapeal meiega tegeleb. See võiks olla midagi sümboolset, me mõtlesime Andraga, et ei tahaks kinkida midagi tüüpilist nagu Vana Tallinn ja Kalevi kommikarp. Loomulikult on see ägens, aga tahaks midagi, mis jääks ka hiljem meid meenutama. Kui tõesti midagi välja ei mõtle, siis paar pudelit Vana Tallinnat ja mõned Kalevi kommikarbid lendavad kotti.
Oleksin äääretult rõõmus, kui keegi võtaks vaevaks minu asjadega tegelda. Mitte, et ma laisk oleks, aga teised suudavad ehk veel kainelt mõelda. :)



Mu armsad!



PS! Ma ei taha seda sissekannet näha, sest see nagunii kokkusurutud... :(

4 kommentaari:

  1. Mida kaasa?
    fotokas kindlasti. Muud ei oskagi nagu öelda, raamatuid või miskit seesugust äkki, aga ei tea. Kui arvutit pole (aga vist on) siis näiteks vihik, kuhu saab muljeid kirja panna:)

    Kingiks saab nt käsitööpest (Nt Viru käsitöö Rakveres) osta mingeid rahvuslikke väikseid meenekesi või asju, näiteks müüakse seal joonistatud eesti rahvariietega poisse ja tüdrukuid (külmkapimagnetid ja võtmehoidjad), mis on minu arvates üsna armsad ja ei kao pärast magusaisuhoogu ära ka mitte. :)
    Ja no, selliseid eesti meenekesi on seal teisigi. Näiteks eesti lipuga väike rinnamärk või asi, selline asi on ka päris vahva minumeelest.

    Kui midagi meelde tuleb, võin veel aidata.

    VastaKustuta
  2. ma ei usu, et sa jõuad või isegi tahad lugeda, kui ümberringi on hispaania poisid, kes hindavad eelkõige ilusat, aga mitte niiväga tarka tüdrukut :)

    Sina oled õnneks mõlemat, Eleri!

    aga kindlasti võta kaasa paberit, kuhu muljeid kirjutada. midagi sellist, mille järele saaksid haarata iga hetk

    tore oleks kunagi ka fotoid näha Su reisist :)

    seda meene-asja ei oska soovitada. kindlasti on julge ja eriline eksponeerida eesti talvemaastikke. sest sealmail on lumine väli sama mõeldamatu nähtus, kui heade lauakommetega bemmijõmm :)

    VastaKustuta
  3. Fotokas peaks kaasa võetama Andra poolt, mina olen läpakaviija. Siis raamatuid vist tõesti pole mahti seal lugeda, oleks täiesti puhkuse reis, siis küll.

    Kingituseks andsid sa väga hea idee, Triinu. Juba leppisime kokku Andraga, millal šoppama lähme, tallegi oldi seda juba soovitatud :D
    Niiiet aitäh Sulle!!!

    Maria, see on hea, et soovitad paberit. Peaks taskutega püksid muretsema tööle, siis saaks seal ka ehk kohe midagi kribada, kui vaja. Ise ma oleks alles õhtuti hakanud oma päevi kirja panema.

    Fotod tulevad kindlasti, loodetavasti juba praktika ajal hakkab neid kuhugi üles panema.

    Ja lumega on neil vist nii, et Granada linna külje all on kohe Sierra Nevada mäestik, niiet mingi ettekujutus neil lumest on, aga samas Eesti talvemaastikud on tõepoolest võimsad...
    Aitäh Sullegi!!!

    Teist mõlemast oli väga palju abi! :)

    VastaKustuta