pühapäev, 3. aprill 2011

HeiHopsti!



Fuff, nädalavahetus on kulgenud teatri suure saali laval. Ja olen rahul. Eile kella 11ks kogunes teatrikohvikusse siis ligi 10 inimest.. Olgu, saime neid paar tükki rohkem kokku. Ja siis hakkas Raho meiega ava- ja lõputseremoonia katsetusi tegema. Ja no see on mõneti sürr, aga Raho puhul see normal! :D Nii me siis seal higistasime, aga saime samas ka asja suht selgeks vist. No avatseremooniaga saime vist küll hakkama.


Kodu poole liikusin juba poole kolmese bussiga.. Bussis olles mõtlesin, et olen hea laps oma vanematele ja ei helista neile, et keegi mulle vastu tuleks, vaid kõnnin omil jalul koju... Nii tegingi.. Jõudsin juba vanaisa majast edasi, enne kuivatit Hulja aleviku viimase elumaja aias oli suur bernhardiin ja väike taksi.. Karjusid. Sain juba aiast mööda, kui see väiksem nässakas mu poole tormas (sai kuskilt aiaaugust välja) ja jalast näksas. HAIGE Torbik! Hakkasin sõimama teda, terve Hulja vist kuulis :D Aga no õnneks ta hullult ei ampsanud, endal oli tal suurem hirm kui minul... Kõmpisin koju ja kurtsin vanematele.


Õhtu möödus kodus, aitasin emmel guljašši teha :D Ja siis vaatasin "õudukat", elu haledaimat filmi! No vastik, kuidas lörtsitakse ära õudusfilmi žanr selliste filmidega!!! Loogu siis mingi uus žanr, haiged filmid või väärastunud vms.. Mul hakkab seesuguste filmide pärast juba ebamugav, kui ütlen, et mulle meeldivad õudukad....


Täna sõitsin linna juba poole kümnese bussiga, käisime Triinuga Rajas. Ja kui nüüd järele mõelda, siis müüja ei arvestanud vanillipudingu soodukat vaid pani tavapärase hinna sisse.. No... Mul siiski on hetkel pankrot ja iga sent loeb! :D Siis istusime teatrikohvikus, tegin natuke referaati. Põhimõtteliselt on üks peatükk veel teha, jeiii :)

Kell 11 algas tiimide koosolek. Sai igasugu asju teada.. Edasi tuli veidike passida aga enne kella ühte saime juba oma tseremoniaalse grupiga lavale. Täna tegelesime veidike rohkem lõputseremooniaga. Sellega sai lõpule juba kuskil kell kolm. Siis juhtus õnneks see, et ma sain ka oma kipsmaski tehtud.. No kõige pealt vorpisin Kätlinile kipsi näkku ja see oli üllatavalt tore tegevus :) Siis mähkis Birgit minu näo kipsi.. Ja pärast mind hakkas Eliisiga tegelema, aga Eliis on niiiiiiiiiiiiiiiii itsitaja noh! :D:D Täiega naljakas tibuliinu! Siis tal vist tuligi väikse muigega mask :D


Algav nädal ei saa samuti lihtne olema, aga mulle on hakanud nii meeldima. Vähemalt ei veereta ma oma elukest tühja, vaid tegelen sellega, mis mulle tegelikult meeldib, ükskõik kui palju ma vingun :)


Muahhh!!

2 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Niiii tubli!
    Oleksin tahtnud ka täna nii tulla, aga sedasi juhtub, kui ütled emale, et haige oled. :(

    VastaKustuta