esmaspäev, 18. aprill 2011

"Naer on päike, mis hajutab talve inimese näolt." Victor Hugo

Heihei!

Ega mul ei olegi midagi tarka kirjutada.. Ja ega ma ei tea ka, kuidas see postitus jälle välja kukub.. See kiri, mis Maria mulle feissbuuki saatis, ajas naerma :D Ma tõesti ei tea, kas nüüd blogi aktsepteerib mu enteri-kasutust.. Looodan!..

Aga oh imet! Vähem kui kolme nädala pärast olen kuuma Hispaania päikese all.. Ja ma ei usu seda!! Aeg läheb lihtsalt linnutiivul.. Alles oli festival, nüüd juba tulevad uued tegemised, ma ei tea, kuhu sel ajal nii kiire on... Ma ei kujuta ettegi, mis seal Hispaanias toimuma hakkab... Mõtlen, et äkki kui lennukilt maha astume, siis kõik inimesed ümberringi on ilgelt rõõmsameelsed ja naerusuised... Looodan taaskord! Ja et siis tuleme tagasi sealt ja oleme kui väiksed hispaanlased, kes tulevad tänaval vastu ja naeratavad.. Eks see eestlase jaoks ole veidi kummaline, peab ehk sildi külge panema..

Muidu on selline ootusärevus, et ikka kõik vajalik saaks kaasa võetud... Just enne kirjutasin nimekirja. Tervisetõend on hetkel suurim probleem, sest mul ei ole raha, et seda tegema minna. Pankrota... Ei, homme või ülehomme peaks stipp tulema, siis saab selle ehk tehtud.

Ja musta triiksärki on ka vaja.. Püksid on ehk nüüd olemas.. Ja üldse igasugu asju on vaja (valetan, hetkel ei tundugi asi nii hull). Peaasi, et ma võtaks vajalikud asjad kaasa, kõik ebavajalik ongi ehk parem maha unustada :)

Täna olin jube soomekeellane.. Aga ma vist sain töö viie.. Igatahes õpetaja vist ei kontrollinud, kuigi ma põdesin selle töö pärast.. ja tagantjärgi mõeldes - see ei olnud üldse raske töö, kui õppida!

Hyvää päivän jatkoa!

3 kommentaari:

  1. pole hullu midagi.

    võibolla on see enteri puudumine Su trademark! ;)

    äge, et Hispaaniasse lähed! mul on hea meel Su üle.

    VastaKustuta
  2. see vaikselt ärritab mind siin..

    aga kui hakkan Hispaania blogi pidama, siis teen uue, kus on ka ENTER aktsepteeritud :D

    VastaKustuta