pühapäev, 6. veebruar 2011

I'm kind of jealous of the life I'm supposedly leading. Zach Braff

It's a wonderful life...
Ehk siis eile oli üks wonderful day...
Kõigepealt üks kaunis 3-kilomeetrine jalutuskäik bussi peale, ilm oli ilus ja soe. Bussis oli Kätu ja Marleeni kaks bändijõmmi :D Kariväravas tuli ka Jane peale, tegi mulle komplimendi, nii NUNSU! Naerda sai juba enne näitekat.
Siis läksime kohvikusse, seal oli väga palju rahvast, kõik meie omad. Kunagi ei ole nii palju inimesi enne kella 11st kohal olnud, aga eks eile oli ka põhjust varem tulla ;)
Jaak tegi suurepärase kingi... Õõõhhh!!! See kingitus on mul ilusti ära peidetud, ootab oma aega (ehk kui saan oma toa:D).
Edasi.. Renate oli loomulikult nii elevil.. Nii hea meel ta pärast :D
Siis saabus Mait Joorits. Ja asusimegi keldrisaali poole teele. Vahetasime riided ja peks võis alata. Olin Renatega paaris, oi kuidas sellele tüdrukule meeldib mind peksta !!! Ei tea kohe kas seda võtta komplimendina või mitte.. :D
Oi kaklesime ja kuulasime seiku näitleja elust. Lõpuks tuli teha üks kombinn. JA LOOMULIKULT OLIN MINA SEE, KES RENATELT ILGELT KOLKI SAI.. Ehk siis tapeti täitsa ära.. :D Slap + Slap + Põlvega näkku + Lõuahaak (aga oli see seda? EI :D) + JUUKSED + Kägistamine... tundub et Renatele see meeldis.. Ja loomulikult MULLE ka!
Kahjuks siis see tore workshop ka lõppes.
Edasi võtsime käsile oma "Ja ne vernus"i... Kuigi jaaaa.. Kõigepealt veetsin ma mingi... 45 minutit Tiina kabinetis ja printisin teksti.. MA EI OLE KUNAGI NII AEGLAST PRINTERIT NÄINUD ! :DJuuubens.. Pärast oli nö "niisama passimist", mida ma ei nimetaks nii, sest etendus peaks olema igaühele võrdse tähtsusega.. Mitte, et ma olen vb mingi 2 korda 2 minutit laval, et ajan asja ära ja siis tõmban uttu.. Tiinal on õigus! Ja siis saabus minu päeva tipphetk.. Isegi mõtlesin, et "jään bussist maha".. Aga ei.. Ja siis.. Oli ilus hetk :D:D
Õhtul vaatasin Saagi..
Täna on kael niii haige :D:D

4 kommentaari:

  1. ma tükk aega täna mõtlesin, miks mu kael niiii valus on! :D

    VastaKustuta
  2. hahahhaa.. nagu mu isa ütleb siis see on sellest, et kogu aeg arvuti taga istuda.. a no õnneks meie teame, miks tegelt :D

    VastaKustuta
  3. ilus hetk... no kelle jaoks on imeline Mait Joorits, kelle jaoks keegi teine... :D:D mõista-mõista, kes see on... ;D

    VastaKustuta