kolmapäev, 9. veebruar 2011

Hola.
Me llamo Eleri.
Soy Estona.
Vivo en Orutaguse.
Me tengo dieciocho ańos.

Mul ja Andral oli täna esimene hispaania keele tund...
ILUS! Ma tahaks seda juba rakendada.. Mmm.. Granada linnas... Mmm.. Kus võib sooja olla üle 40 kraadi.. Mmmm.. Ja see pole see niiske kuumus, kus higi voolab, see on see teine, kus tunned, et riided lähevad põlema... Või mida iganes :D
Ja siis on siestad.. Ja 2 korda päevas tuleb baaris käia, sest muidu küsitakse: "Mis sul viga on!?!"
Ja Hispaania ei ole enam kaugel... Kõigest paljupalju kilomeetreid (enam ei mäletagi... kas oli 3000 km või 4000 km!?!)...
Aga siiski, jäägem veel Maarjamaa pinnale.
Reedel.. On esimesed võtted. Olen rekvisiitor Renatega.. Ei ole kerge amet! Põen, et midagi jääb puudu/maha/olematuks... Ja siis oleks ju kakapähh!
Reede õhtul Renatega aga Indi Ilale.... JEEEIII!!! Ja ööseks on hotell ka olemas (noh Renate juures:D)
Ja nii jätkub laupäeval (ma mõtlen võtted)... Kui on produktiivsed päevad, siis pühapäeval enam võtteid pole, aga on "Tuleviku kroonika" teine taastusproov.. Seda tahan niii väga!!!

Aga ma lõpetan, sest tuli tudiaeg ;)
Ei, ma ei ole varajane..

Adios.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar