pühapäev, 14. november 2010

Saate aru!!! Tantsud tähtedega on niii põnev... Saates on nõid... Juba teist korda on selline lõpp et... noo..
Eelmine pühapäev läks see purjetaja vms välja, kuigi sai kohtunikelt maksimumpunktid.. Seekord Zenja ... Maksimumpunktid.. Ja kes jätkab ikka veell.. Nastja!!! ...
OHOHOHOHHH!!! Põnev, kurat!
Tegelt, ma ei usu mingisugust nõiavärki.. Aga tõesti, no on ju põnev .. ?

Tegelikult oleks mul veel palju kirjutada, aga ei viitsi praegu...

Ciaoo ;)

3 kommentaari:

  1. Ma just ütlesin kodus, et kui ta saate võidab, siis on kindel must maagia mängus:D:D

    VastaKustuta
  2. No täiega põnev, ma mõtlen.. Elu on üldse nii põnev hetkel :D:D

    VastaKustuta
  3. ma vaatasin eelmine nädal seda ja mõtlesin et nastja on ikka üks mõnus puukepp =D=D=D.

    VastaKustuta