reede, 12. november 2010

"Ma magasin, ma nägin und. Nüüd saabunud on ärkamise tund."

Heia-heia.

Olen siis nüüdseks 18.aastane üle kolme ööpäeva :D
Ma ei ole mitte midagi põnevat teinud, mida saaksin teha nüüd, kui olen 18.
Aga üldiselt.. Mu sünnipäeva päev oli üks selle aasta hullemaid. Halb noh!
Olgu.. Päeva algus oli suhteliselt meeldiv... Aga pärast põhjakas käimist läks halvaks.. Noo käisin põhjas ära, pole midagi imestada.
Aga üldiselt..
Esmaspäev-teisipäev oli serveerimise ja joogiõpetuse praktika. Ei olnud selline nagu õpetaja ette kujutas, aga elasime üle.. Pidime õpetajaid toitlustama. Mina sain nõudepesumasina juures aega veeta ning kuivatada/poleerida nõusid "PÕNEV"... Teisipäeval tekime natuke joogiõpetust ka ikka ehk siis segasime kokse.. Alkoholivabasid.. peaaegu.. Alguses olid alkoholivabad aga kui õpetaja läks mujale, siis tehti paar alkoholiga ka.
Aga mis rikkus mu teisipäeva ära ? Ma tahtsin telefoni.. Läksin põhjakasse Elisa esindusse.. JA SEAL OLI MINGI EIT TEENINDAJA!!! No vabandust väljenduse pärast aga ta ajas mind nii vihale. Ma ei ole kauakaua nii vihane olnud, kohe paha oli sellises tujus olla oma sünnipäeval..
Ja nagu ma olen, väga tundlik ja emotsionaalne... Kui poest lahkusin, helistasin emale ja hakkasin nutma. Aga jah.. Ma ei saanud ju telefoni! Ei lastud liituda... TÄIESTI AJUVABA OLI SEE ! Ma olen arvatavasti maksuvõimetu jnejnejnejne!!! Selline inimene tuleks lahti lasta, selline teenindus viib kvaliteedi alla.. Olen kolme erineva teenindajaga Elisas suhelnud.. 2 neist on mõistvad, 1 on mõrd...
Ja siis.. Läksin näitekasse.. Ei leidnud kedagi, siis tulid Tiina ja Laura Maria ja 1 uus neiu, ning meie pesamunad. Soovisid mulle õnne.. Ja siis nägin Renatet, Laurat, Triinut ja Jaaku.. Ja Renate tegi mulle ka kõige tähendusrikkama kingituse! Ma lihtsalt armastan seda tüdrukut! Ta on niii armas ja südamlik ja hea ja tore ja kauni hingega ja armastusväärne!!! Tõesti.. See oli nii ilus. Ja jälle ma nutsin.. Aga siis varsti läks jälle mõni asi peppu ja mul oli niii paha tuju terve õhtu. Muidu me veel käisime teatri kolakambris ja lindistasime luulekava teksti.
Kolmapäev-neljapäev oli Eesti toidu praktika.. Tegime süüüüa!! Kolmapäeval tegime räimepihve kodujuustu kastmes (võib kõlada rõvedana aga oli vaimustav!) ning porgandi-püreesuppi.. See polnud nii maitsev.. Aga kõik tahtsid ära ka juba saada :D Neljapäeval tegime mulgiputru (MMMMM kui hea) ja lõpetasime ära oma kamakommid (ja need on ka head ja lihtsad).
Neljapäeval oli ka jälle näitekas... Tegelesime oma luulekavakesega..
Täna oli vaba. jepidiii.. Aga pidin tegelema ühe teksti ja luuletusega. Siis oli näitekas, saime teha õige proovi. 2 korda tegime läbi.. Teist proovi/läbimängu käisid vaatamas Anneli Rahkema ja Anne-Ly Sova ( loodan et õigesti kirjutatud).. Rahkemale meeldis väga tema jutu järgi... Armas ja siiras :) Homme on mul äratus kuskil viie ajal.. Või nati varem.. Ja kell 06:00 väljub buss Rakverest Tartusse, 08:45 Tartust Põlvasse ja seal algab juba kell 10:00 "Tahan Sulle öelda..." konkurss.. Esitan seal ühe U. Alenderi luuletuse ja proosakatkendi Paavo Kanguri raamatust "Urmas Alender: lõputa lookleval teel".
Pühapäeval on jälle proovproovproov.. Aga asi pole üldse hull, kõik klapib.. Nagu ma aru sain, siis vist pühapäeval tuleb ka teatriinimesi vaatama, et siis kommenteerida, mida muuta või kuidas üldse tundub..
Aga praegu lähen ma pessu ja magama ;)
Edu kõigile kõigega !

1 kommentaar: