esmaspäev, 8. november 2010

17 - tuul ja torm....

Tohin täna seda laulu veel laulda..
Või siis Alaealine tüdruk, sa mulle meeldid...
Dadamamdmdammamamaaa
Homme on see päev...
kui ma saan....
UUE TELEFONI!
18 saan ka..
Aga täna. Oli esimene koolisisese praktika päev. Õudne, ma ütlen.. Ei meeldinud väga.. Asi oli halvasti korraldatud.. Õpetaja oli plaaninud üldse teist asja. Aga tuli hakata õpetajaid toitlustama oma "restoranis". Mina sain siis köögis olla nõudepesumasina juures.. Sain nõusid kuivatada/poleerida.. Homme kavatsen olla köögist väljas ehk siis "restoranis". Köögis oli üldse ebameeldiv, saime õiendada kelleltki, kes ei oleks üldse oma nina pidanud täna meie asjadesse toppima.. Ja homme teeme ka natuke seda joogiõpetuse praktikat ka, ehk siis hakkame kokteile tegema, kui õigesti aru sain.. Peaks kestma kella 13.00ni aga teeme homme kolmeni.. Siis lendan kuidagimoodi Põhjakasse, ostan telefoni ning edasi teatrikohvikusse.. Ma arvan.. Sest mingi hetk algab ju näitekas ka.. Homme on salvestus ka.. Niiet tekst pähe (2 rida..eiei.. 3 rida :D)
Laupäeval oli pikk näitekas aga sel korral mulle ilgelt meeldis.. Õõõh.. See etendus on kuidagi nii teistmoodi... Mulle meeeldib ka noh!!!
Ja õhtul oli nö sünnipäevapidu.. Arvasin et heal juhul tuleb 4 inimest (vanaema, tädi Krista, onu Mait ja nende poeg), aga ... Kui kell sai seitse ja uksest hakkas inimesi sisse sadama, siis minu üllatuseks tuli 10 inimest.. Ema tegi mulle väikse üllatuse. Lisaks 4 sugulase tulid ka naabrid (Peep, Marika, Marit; Kuldar, Merike,Kirke Kleer). Seeeee oli niii armas üllatus .. Naabid on näinud mind kasvamas ja see läks nii hinge, et nad tulid.. Ma oleks peaaegu nutma hakanud (hellahingeline nagu ma olen).. Aga sel korral suutsin end talitseda.
Arvan, et ei ole valmis 18 saama... :D

4 kommentaari:

  1. oioioioioiiiiiiiiiiiiiii:)

    Mulle ka meeldis laupäev väga, muide. Kuidagi ei väsinud üldse eriti ära ja... oli tore-tore.

    Muide, mulle just tundub, et ma olen emotsionaalsemaks muutunud:P Äkki vanadusega tuleb härdus peale?

    VastaKustuta
  2. No ei oska selle kohta midagi öelda... Mina olen siiani olnud väga emotsionaalne inimene.. Loodan, et vanus too juurde tasakaalukust :D

    VastaKustuta
  3. ma arvan ka et ei ole valmis veel 18 saama:D

    VastaKustuta
  4. ega sul pole enam ka muud varianti.. ka mul ei ole :S :D

    VastaKustuta