kolmapäev, 3. november 2010

Nonnniiii.. Lõbus päev, lõbus päev..
Mul kukkus täna telefon koolis WC-potti.. Päris ilge.. Ma panin käe kohe järgi! Ja ei ei!! Kõik, kes te arvate, et ma panin oma käe s..... vee vms sisse siis ei... see vesi oli veel täiesti puhas.. ja mu telefon.. ta töötas paar tundi hiljem (noh, kui sisse lülitasin). Ta töötab siiani.. Aga pilti pole ees. Aga kui mul on inimese number siis helistada saan ;)
Ja siis.. Täna on kolmapäev??
Neljapäev
Reede
Laupäev
Pühapäev
Esmaspäev
MINU SÜNNIPÄEV - teisipäev !!!!
Järgmine nädal hakkab sisepraks.. Julm ja ulme.. Ma ei tea kuidas ma järgnevad 2 nädalat hakkama saan.. PRAKS + JULM NÄITEKAS... Kõige hullem ei ole.. Aga see praksi sättimine võtab karvad peast...

Muidu on elu ilus :)

3 kommentaari:

  1. Kui telefon saab vett, siis tuleb kohe lahti ühendada ja ära kuivtada vms ja alles siis võib sisse panna vms, muidu saab kõik vett.. või midagi sellelaadset... ei vedanud:D

    VastaKustuta
  2. deem, Eleri siin ainult üks kommentaar. Ma suurendan siis skoori.

    VastaKustuta
  3. Aga Triinu. Ma tirisingi selle lahti.. Kuivas mul tunnis laua peal.. Ja siis katsetasin mingi aeg hiljem.. Ja töötas korralikult.. Siiani töötab... Aga pilti pole ees :D Ja kell on 1 tund ja 42 minutit taga :D
    MARIS, AITÄH SULLE!!!!!!! SUUUR AITÄH!!!!!!

    VastaKustuta