kolmapäev, 20. veebruar 2013

F.R.Davidi esitatud lood

Ärgem muretsegem, see kontsert ei kao mu peast niipea kuhugi... Tuleb leppida (mul endal on kõige raskem kusjuures :D)

Seega ma postitan nüüd kõik lood, mis ta esitas laupäevasel kontserdil (vähemalt üritan kõik lisada, ei tea, kas kõik on olemas Youtubes). Lugusid oli vaid 14 + 1 korduslugu.

Järjekord on umbes selline nagu ta seal oligi... Alguse lugude järjestus on täpne, siis hakkas juba sassi minema, sest tuli niii palju häid...


Alustati ühe F.R.Davidi värskeima singliga "All the Things I Missed"... Ega algus oligi umbes selline nagu Jekaterinburgis, ainult et ilma viperusteta. Bänd oli laval, hakkas mängima... mängis..mängis... ja siis tuli F.R.David ja hakkas laulma... Tõsiselt ilus laul... Ja laulu mõte mõjub ka päris rängalt.

 

Järgmiseks tuli esitusele 1982.aasta lugu "Pick Up The Phone". Tegemist on looga, mis minu playlistis on juba tükk aega olnud, ilmselt olen ühes muusikaalases postituses kah sellest pikemalt rääkinud. Ma tahaksin kirjeldada oma tundeid seoses nende lauludega, aga ma lihtsalt ei oska. Nende jaoks ei ole sõnu... See muusika on lihtsalt nii vabastav ja viib kuhugi kaugele ära.. ilmselgelt 80ndatesse..Ja vaadake F.R.Davidit nendes 80ndate videotes - NII ILUS MEES! Mul vist on tõesti nõrkus 80ndate meeste vastu :D



Järgmise loona esitati samuti 1982.aasta lugu "Rocker Blues", millest mul polnud enne õrna aimugi, aga taaskord... MÕNUS! Live-esitus annab nii paljudele lugudele midagi erilist juurde.. Mõnikord on lugu, mis kohe üldse ei istu ja siis sa kuuled seda live's ja järgmine päev ketrad ja ketrad ja ketrad, sest see hakkas MEELDIMA! Kummaline... Aga jah, see lugu oli kolmas ja minu mäletamist mööda oli see kontserdil energilisem, kiirem...


Neljanda loona tuli esitusele 1987.aasta lugu "Dont' Go". Kuna ma sain just äsja teada, et F.R.David on teinud ka teiste artistide lugudest cover'eid, arvasin, et äkki on tegemist Yazoo looga, aga ei, täitsa F.R.Davidi enda looming. Ja no jälle niii mõnus!!! Ma olen praegu totaalselt F.R.Davidi lummuses...Kusjuures on sellel lool mingi väga eriline mõju mulle... Väga eriliselt mõjub....Rohkem kui meeldib! Ja jälle kaunis mees... Uhhh!


Seejärel esitati lugu "Year of The Cat", selle loo aastanumbrist pole mul aimugi... Selle loo puhul said ka bändipoisid oma häält päris palju kasutada.


 Nüüd saabus see hetk, kust alates pole ma enam kindlas järjestuses kindel, aga kõik lood saavad siiski nimetatud mingis umbmäärases järjekorras.

"Music" on 1983.aasta väljalase. Seda lugu hakkasin ka kuulama kuskil kuu tagasi, sest eeltööd tuli ju ka teha. Ja mulle ta meeldib, muidu ei kuulaks :)



Ja kätte on jõudnud aeg mainida ära F.R.Davidi suurim hitt, milleks on .... dadam-dadam... "WORDS". Näidake mulle üks inimene, kes pole ühtegi korda seda lugu kuulnud... See on lihtsalt oivaline, aasta siis oli 1982 ehk siis too lugu on juba 31 aastat inimeste meeli hullutanud... Hämmastav kuidas osad lood ei sure aja möödudes. Laupäevane "Words" oli veidi aeglasem versioon, aga ma postitan originaali. Selle looga seotud esmased mälestused jäävad aastate taha, kui autos ühelt plaadilt seda kuulsin. Siis ei olnud mul õrna aimugi mehest nimega F.R.David ja veelvähem oskasin ma siis aimata, et ühel päeval näen ma seda meest näost näkku, saan temalt autogrammi ning saan temaga ühele pildile. Elu on täis üllatusi! See lugu toob kananaha ihule...



 Üheks väga suurepäraseks teoseks on F.R.Davidi 1984.aastal ilmunud albumi Long Distance Flight üks lugudest "Girl (You Are My Song)", mida olin kuulnud mitu korda, aga mida ei osanud seostada F:R.Davidi nimega. Aga vot siis! 



Üks lugu, millega sain tuttavaks eeltööd tehes, on 1986.aastal ilmunud singel "Sahara Night". Noh, see lugu, ei tekita minus väga erilisi tundeid, aga samas miski justkui meeldib, kui see mu playlistis on... Ja noo, ilmselgelt on teda taaskord ilus vaadata videos, isegi tema silmi näeb veidi rohkem läbi prilliklaaside kui muidu... Ja WOW-moment, tema silmi näeb ka ilma prillideta :O OO OOO OOOO



 Kindlasti minu silmis üks parimaid lugusid on 1983.aastal ilmunud "I Need You". See lugu oli samuti mu playlistis ajast, kui ma avastasin "Pick Up The Phone" loo... Tulid korraga ja mäletan, kuidas ma neid lugusid ketrasin ja ketrasin... Aga see on tõesti hea!!! Ja pealegi, taaskord video ja ilus mees :D Kas hakkan end juba kordama?


Ja nüüd leidsin veel sellise versiooni sellest loost:



See autokolks on küll suht random :D :D :D

"I'm Not In Love" on üsna huvitav lugu.. Esitati seda nii, et trummar jättis trummid maha ja võttis selle... noh... misiganes asi see on.. Algklassides sai ka sellega muusikatunnis muusikat tehtud... Peksad vastu kätt, nagu kuljused plastiku küljes... peaaegu :D


"Taxi" on oi, kui hea lugu!!! Nii hea!!! Mul pole rohkem midagi öelda... Lovin' it!


Hakkamegi lõpule lähenema, vaid 2 lugu veel.

Järgmise loo näol on tegu ilmselge coveriga, isegi mina sain aru lõpuks :D Alguses ei saanud kontsertil aru, et see on ikka see sama lugu, aga siis tuli selgus selgest taevast. Ehk siis on tegu Gazebo poolt tuntuks lauldud loo "I Like Chopin" coveriga. Aga väga hea on siiski, sest F.R.David'il on omamoodi hääl ja Gazebo kõrval täitsa teistsugune...


Ja põhimõtteliselt viimase loona, kuigi tegelt oli see eelviimane lugu.... dadam-dadam... "In My Mind"... Vot sellest loost polnud mul aimugi :D Aga nüüd on ta mu playlistis...



Täitsa viimasena esitati veelkord lugu "Words".. Tüüpiline kontserdite puhul.. Kui ikka artist tagasi hüütakse ja ta tuleb, siis ta esitab oma menuloo(d) uuesti... Ja nii nukker oli kui otsa sai :(

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar