teisipäev, 19. veebruar 2013

Staarisadu, jee-jee


Nonii, Retrolegend postitas täna Facebook-i kuumad pildid, mida ma nii väga ootasin! Ja ilmselgelt tuleb mul neid ka oma blogisse lisada, mille ma taas avasin. Aga sellel teemal ma ei peatu.

Jah, ma olin tal nina all, superkohal!

Ma oleks justkui 3m pikk...
Hahaha, ma poleks osanud arvatagi, et ma nii rahulikult suudan olla.. Ilmselgelt olin hämmingus...
Kuid kahjuks või õnneks minu rahulikku poolt kauaks ei jätkunud...
Vahvad mehed!
Ja olengi ühel pildil 80ndatel naisi hullutanud prantsuse muusiku F.R.Davidiga, kelle laule aasta tagasi ma veel väga ei kuulanud, vaid paar tükki olid head, kuid kelle live muutis taas kõike... Ketran otsast lõpuni ta lugusid ja olen siiani täielikus eufoorias tema etteastest.. Ta on 66-aastane, aga teda laval vaadates ei ütleks sa, et ta nii palju on.. Midagi 50-ga ehk. Ma südamest loodan, et ta on varsti taas tagasi Eestimaa pinnal, et eestlased jätsid talle kustumatu mulje. Täna, hakates mõtlema, et ta käis Tartus 2012.aasta jaanuaris, tuli mul hetkeks kahetsus peale, et ma ei läinud siis tema kontserdile. Aga nagu öeldud, siis ma ei olnud veel tema loomingust vaimustuses. Ja ma ei taha ka siin elus midagi kahetseda, kuna nagunii ei saa midagi muuta.. Jääb vaid lootus, et see kord ei olnud esimene ega viimane kord teda näha.
Ning see on F.R.Davidi trummar David, kelle nime ma siis täna lõplikult teada sain. Ma poleks uskunud, et prantslased võivad olla nii südamlikud ja sõbralikud, prantslastest on hoopis teine mulje jäänud. Aga selle mehe võtsin rajalt maha, sain temaga 2 pilti, sain tema autogrammi, sain temalt prantsuse tugeva kalli ning sain temalt väikse lootuse, et nad on kunagi tagasi meie ees... Staarid ei ole ainult pirtsakad ja üleolevad, on väga palju inimesi, kes on täpselt nagu meie (sest tegelikult nad mingil määral ju ongi nagu meie). See kolmik ei staaritsenud, vaid oli nagu keegi meie seast... Suur tänu neile!
Jah, kuidagi õnnestus selle mehega kahele pildile saada... Tõmbas meid endale lähemale ja oli ise veel nii õnnelik, et meil ei jäänud ka muud üle kui olla veel õnnelikumad kui me juba olime. Fantastique!




Temaltki sain veel viimasel hetkel kraest kinni, et ei pääse sa kuhugi! Meiega tuled teed pilti ja annad autogrammi. Ehk siis on tegemist F.R.Davidi kitarristi Olivier'iga. Täpselt samad sõnad, mis Davidi kohta - väga sõbralik ja südamlik inimene. Nii sooje inimesi on rõõm vaadata ja kuulata. Nendega tahaks vestelda erinevatel teemadel, tahaks teada, mida nemad millestki arvavad, tahaks neid tundma õppida. Kõigiga seda tunnet ei teki, aga nendega, kellega tekib... No neist on raske lahti lasta.

Taaskord pressivad emotsioonid peale ja kirjutan ehk tühja juttu, aga ma pean seda tegema. Te teate juba, et ma olen ääretult õnnelik oma kiiksu üle, aga samas sõites eile Pärnus koju, hakkasin ma mõtlema, et mis saab 30 aasta pärast...? Kui mu kiiks kuhugi ei kao? Kelle kontserdile ma siis lähen??? Sest olgem ausad, need kes tegid ilma 80-ndatel, on 30 aasta pärast juba nii vanad (ka kahjuks juba osad on neist siis surnud), et nad ei roni lavale. Et tegelikult on selle kiiksuga raske elada, kui mõelda natuke kaugemale.. Sellepärast ma praegu käingi igal pool üritustel, kus vähegi võimalik, sest ükskord võivad need võimalused otsa saada... Sest me kõik teame, et miski ei ole igavene siin maailmas... Sellepärast nautigem kõiki hetki oma elus, ärge võtke mitte midagi iseenesest mõistetavana.. Sest ükskord, kui see on igaveseks käest läinud, ei tea te, kuidas te kahetsema või igatsema midagi hakkate.
Mind võivad paljud väga kummaliseks inimeseks pidada ja küllap ma olengi, aga samas ei suru ma teile peale ei oma muusikamaitset ega oma staare. Ma lihtsalt jagan teiega oma elu nagu nii mõnigi teist. Lihtsalt minu elu on kardinaalselt teine, mis enamike minuvanuste elu... 
Ja mõeldes ka laupäevale, siis eestlased - natuke rohkem tolerantsust kaasmaalaste vastu ei teeks paha.. Me kõik ei ole ühesugused blondiinid või beibed või bimbod, inimeste võimalused on erinevad ja seega on ka inimesed erinevad... Mina ei tule sulle ütlema, et sa oled rõvedalt fake, niiet sina ära käi ka teise seljataga itsitamas, et tema on veidi teistsugune. 

Aitäh tähelepanu eest!

PS! Kõik selle postituse pildid on autoriõigustega kaitstud, autoriõigused kuuluvad Albert Sillastele ja Retrolegendile.

PS!PS!

 Selle filmis Ülle. Aitäh talle! 

80's Forever!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar