reede, 20. jaanuar 2012

Raju torm...

http://www.youtube.com/watch?v=kyyUQFKTS18

Laul, mis mind hullutab viimased kaks päeva... Ja milline mees! Noo tõesti, rõõm on avastada uusi inimesi :D Seega ei saanud ma jätta seda lugu jagamata!

Täna käisin emakeele olümpiaadil. Sellega selline tore lugu, et õpetaja saatis kirja aasta alguses, et kas registreerib mu ära ja ma palusin, et ta teeks seda. Sealt kirjast jäi mulle meelde, et olümpiaad toimub 20.jaanuaril. Nii ma siis olingi kindel, et see sel päeval toimub ja olin eilse hommikuni arvestanud, et täna olen seal. Ja siis põrkasin õpetajaga kokku, uurisin, et mis kell algab ja tema vastas mulle, et see on üldse 21.jaanuaril... Okei, teeme nii siis. Ja täna hommikul oli esimene tund eesti keel ja õpetaja ütleb mulle: "Ups, olümpiaad toimub täna kell 11:00 Rakvere põhikoolis." Okei, teeme ära! Ja nii hüppasingi ma tundmatus kohas vette, kuna eile otsustasin, et uurin ja puurin olümpiaadi jaoks homme (ehk reede) õhtul...
Olümpiaad ise oli põnev. Nagu ikka, üritasin igale poole midagi kirjutada, aga kardan, et inimesed, kes neid kontrollivad, saavad päris kõvasti naerda... :D Aga väga vaba tunne oli, see on peamine!

Kusjuures, täna on 20.jaanuar nagu kõik teavad ja see tähendab ka, et abituriendid, kes teevad riigieksameid kevadel, peavad oma eksamiavaldused ära andma. Minul sai see juba eelmise nädala lõpus antud. Mis ma valisin? Eesti keel loomulikult, inglise keel ilmtingimata ja ... AJALUGU! Mulle tõesti pakub see huvi ja loodan, et saan selle ikka läbi ka...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar