teisipäev, 12. juuli 2011

AIM SOU IKSAITED vol.2!!!

DAMN, kui ekstaasi ma jälle läksin!!!
Reede-laupäev olen Viljandis Järveotsal RetroFesti nautimas!!! MA EI JAKSA OODATA!!!!
See näib võimatuna, et mina, Eleri Kang, lähen sellisele kontsertile.. Ei USU! No kohe näha, et see on mulle loodud, sest kui seda hakati reklaamima, siis sadas mulle kaela ka Hispaania päevarahad, seega sain teha selle kuluka ostu, ent ma usun, et see raha on seda elamust väärt! Neid artiste ei pruugi enam siinkandis näha ja andunud 80ndate fännina ei saa ma sellest ilma jääda.

DAMNDAMNDAMN! Ma ei suuda kirjutada, lähen iga hetkega aina rohkem ekstaasi!!!! APPPI!!!!

Mul lihtsalt ei jätku praegu rohkem sõnu ja mõtteid, sest peas on kõik mõtted nagu pudru ja kapsad... Aga ma luban, et ma teen väga pika sissekande pärast festi.. Aga siis lugege ka ikka :)

Ja nii hea on avastada ikka ja jälle, et on palju inimesi, kellega saan oma muusikamaitset jagada... Mõni kord tuleb see isegi üllatusena, et seesugune inimene kuulab ka tollast muusikat.

Ja muideks, ma juba üks kord üritasin siia kirjutada, aga mul on mingi blogineedus peal, niiet jah...

Aga siiissssssss
I LOVE 80's!!!!!

I LOVE YOU!!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar