laupäev, 7. mai 2011

AIM SOU IKSAITED!

Jaaajaaajaaajaaa!!! Öööööööööööösel lähen äraaaa!!! Apppppiii!!! Teeeme niii, et Eleri ei nuta ära minnes, sest ta tuleb juuuu juba 6 nädala pärast tagasi!!!!

Noniii, homme hommikul kell 7 väljub lennuk Münchenisse, sealt edasi mingil ajal Malagasse, kust buss viib 3 tundi hiljem Granadasse.

Eile... Oli arvatavasti minu viimane "Ma ei tule tagasi" etendus...

Ja nägin oma suurepärased, kullakallid, imearmsad, vägahääd, üübertublid trupikaaslased ära! Ma võin täiesti kahtlemata öelda, et nad on mulle VÄGA OLULISED!
Kätu üllatas mind kohvriga...

Janegi on väga hoolitsev, andis ikka kondoomi ka kaasa.

Renate on nõus minu pärast hommikul enne nelja ärkama, et saaks anda mulle kirja, mida võin lugeda alles kohale jõudes...


Aga et siis, kirjutagem-joonistagem, jään ootama!!! Pole veel otsustanud kas teen nö "Hispaania blogi" siia samasse või teen teise blogi, eks annan teada :)

2 kommentaari: