laupäev, 30. juuli 2011

...So hold on to your dreams...

Hey hello!

Võin öelda, et 2 viimast nädalat on läinud nii jube kiirelt! Sest tõesti, Retrokast on juba 2 nädalat ja see aeg on justkui kiirendusega läinud. Ja kõige hullem on asja juures see, et ma polegi nagu midagi teinud :O

80's Retro Disco

Just nii! Lähemalt rääkides, siis toimus 22.juulil 80's Retro Disco @ my place. Plaan seda nö korraldada tekkis kuskil nädal enne RetroFesti... Jagasin Facebookis Sandra videosid, et ennast retrolainele saada (PS! seda pole minu puhul raske saavutada :) ) Siis juhtuski see, et läksin taaskord nii ekstaasi retrofesti mõttest ja ka Helina tuli minu ekstaasiga kaasa. Niisiis leppisimegi kokku, et 22.juulil korraldame selle ära. Ma ikka üritasin inimesi kohale meelitada.. kahjuks tuleb nentida, et üritus kukkus haledalt läbi... Lubasin, et see on esimene ja viimane "pidu" minu juures minu korraldusel! :D Igatahes, väga paljud ütlesid ära :(
Aga kohale jõudis siiski 6 inimest peale minu. Helina, Kätlin, Riina ja Anneli olid esimesed. Ja minu üllatuseks olid Riina ja Anneli vaeva näinud :) See oli armas! (vaeva näinud selles mõttes, et dresscode oli ka 80's).

Õnneks otsustas ka Eliis ikka kohale jõuda. Nii käisimegi Kätliniga tal bussipeatuses vastas.. Jooksin värvikalt Hulja vahel =). Ja enne kui Huljale jõudsime, ootas Maris postkasti juures ratta seljas. Tema juhatasime minu juurde!
Jõudsime tagasi ja pidu võis alata.

Muusika oli 80ndatest, inimesed olid 80ndatest (valetan... kõik 90ndate väljalasked)... Igatahes sundisin ma osa neidudest endaga videot tegema.. Ah, mis sundimine see ikka oli, olid enamjaolt ikka nõus ju :) Sellest videost pidi saama sünnipäevaõnnitlus C.C.Catch'ile (tema kohta saab lugeda ka RetroFest postitusest).
http://www.youtube.com/watch?v=JlX__9ZaUcg
Noh.. Pidu oli kella 1ks öösel läbi. Taevas aga tumenes, nii võtsime Helinaga tema telgi maha ja kobisime hoopis tuppa tuttu. Helina oli kutsadest ikka väga vaimustuses :) Lahkus ta meile alles laupäeva hommikul, armas! :)

Vanatehnika näitus

23.juulil käisime perega Järva-Jaanis vanatehnika varjupaigas. Seal oli siis vanema tehnika näitus. Kõigepealt oli paraad, ma ei teagi, kuskohast nad juba alustasid, aga igatahes varjupaika nad saabusid. Igavesti põnevad sõidukid... ka retroo juu :D Tegelikult tunduvalt vanemad kui retro... Tegime pilte ka jälle, nagu kombeks on saaanud ja imekombel ei ole ma neid kuhugi üles laadinud :O Ärge muretsega, paranadan selle vea lähiajal, sest Facebook ootab täiendust minu ligi 1300 pildile... Jah, ma vaatasin, et mul on lisatud üle 1300 pildi sinna ... ei teagi kohe... :D Aga nii ta on... Oleks sellel üritusel isegi kauem olnud, aga emme pidi ööseks jälle tööle minema :(

Pühapäeval käis mul üllatuskülaline, mis oli täielik üllatus! Rääkisime oma poolteist tundi.. Issi pidi ikka teda tundma, sest nooo EESTI ON JU NII VÄIKE!!!... Mul oli muidugi naljakas.. Ja mu õel oli ka pärast ütlemist, kuigi ise on 6 aastane... ulme! Ja ma hakkan praegu ka naerma kui ma seda meenutan, sest issi oli ikka täitsa huumor... Ja Prima üritas ka külalist killida oma kaikaga... Ega ta vist enam küll ei tule, hirmutasime ta ära... Aga kes teab ;)

Esmaspäeval käisin õe ja vennaga Tapal vanaema juures mustsõstraid korjamas :) Emme ja issi tulid järele meile. Oli jälle üks tore päev :)

Vudila

26.juulil käisime perega Vudilas. Ka sellest käigust on mõned pildid lisamata... Noh.. Alguses oli mul mingi probleem.. Ma ei tea mis, aga miski ei huvitanud. Hiljem hakkas juba lõbusam. Sõitsin korra ATVga... Enam ma seda ei taha teha :D:D SEE ON NII RASKE! Siis ronisin mingil kummitornil.... SÕIN MAAILMA PARIMAID FRIIKAID! Mängisin emaga pinksi ja lauajalgpalli.. Lisaks tõmblesime mingil batuudilaadsel asjal.. nalja sai...
koju jõudsime, siis hakkas hullult müristama ja vihma sadama.. aga noh, meie nägime vihma ja välku juba tagasiteel ..

Täna käisime Jänedal. Õnneks ei ostnud ma sealt midagi, hetkel on kokkuhoiu periood. Miks? Sest tulemas on näitekalaager ja see aasta ma tahan osaleda ja see võtab päris kõvasti raha. Aga täna helistasin Tiinale ja rääkisin meie transpordi plaanist. Nüüd ühel päeval linna temaga asju arutama. Teisipäeval arvatavasti lähen Tapale jälle, punased sõstrad ootavad.. ja lisaks saan ehk oma üllatuskülalisega kokku, kui ta juhuslikult Võsul ei ole.

Ma vabandan, et jälle ühtegi pilti ei ole... See lihtsalt on võimatu!

Ahjaaa, ma saan juba peaaegu iga päev oma algset hispaania keelt praktiseerida.. ja siis ma tahan nii väga ka saksa keelt õppida! ja üldse, ma olen ilge keelepede, nagu mu isa ütles.. aga noh, mul on mingi teema keeltega, need on nii põnevad!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar