laupäev, 22. jaanuar 2011

Laulsin Sinu valusaid laule
veel enne, kui kohtasin Sind.
Sellepärast ütle mulle, armas,
kas Sina oled Sina, armas?

Elasid ammu tuulisel haldjasaarel,
kuhu põgenesin ühel tormisel ööl,
et Sind leida, armas.
Vasta, oled see Sina, armas?

Jäine kuu tõuseb meie kohale;
ma ei uskunud, et siin on nii külm.
Aga haldjasaarel soojeneb, armas,
kui Sina oled Sina, armas.
Kui meie oleme meie, armas.

Laulsin Sinu valusaid laule
veel enne, kui kohtasin Sind.
Sellepärast ütle mulle, armas,
kas Sina oled Sina, armas?

Jäine kuu tõuseb meie kohale;
ma ei uskunud, et siin on nii külm.
Aga haldjasaarel soojeneb, armas,
kui Sina oled Sina, armas.
Kui meie oleme meie, armas.

Oh, blogikesekene, ei ole ammu siia sattunud..
Tahaks pikalt ja laialt kirjutada, aga ei tea, kas sest ka midagi välja tuleb.
Näitering on ikka mu elu. Selleaastane etendus on taaskord venelaadne, traditsioon vist juba. Aga väga põnev!!! Üpris kahju on sellest, et abituriendid on eraldi meist, aga samas on see ju hea ka. Sest kui me kõik oleksime koos ja pusiksime ühe etenduse kallal siis oleks jälle hull mass laval.. Niimoodi saavad nemad paremini seostuda oma tekstiga ja meie oma omaga. Ja no pealegi, tuleb ju "Tuleviku kroonika" taasesitus, niiet seal kõik "vanad" koos ;)
Aga samas tahaks rääkida "uutest"... Noh, mis uued nad enam on, juba pool hooaega meil olnud. Nii mõnigi on neist ÜÜBERoluliseks saanud... Ja kui andekad nad on.. Nii uhke nende üle. Ja tuleb ära märkida, et meil on ka poistevägi päris tugev, Püssiga eesotsas :D

Koolielu... Noh. Pole veel midagi väga põnevat vist rääkida.. Ahjaa, 19.veebruaril lähme kooli (hull uudis... a no see on laupäev:D)... ja siis saame kodus olla 24.-27.veebruarini.
Varsti peaks hispaania keele kursused ka hakkama.. Ma südamest loodan, et need oleks normaalsel ajal normaalse pikkusega..

Hahaahaaaa, hästi pikk ja sisukas tuli...
Aga musimusi!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar