teisipäev, 4. jaanuar 2011

Kui detsembrirutu viimne tund on möödas,
otsast jälle algab ring
ja kui küünlahõõgel kuusk
ootab aastat uut,
siis kaotsiläinud päevi sõelub hing.
Kõigil aastatel on sünnihetked öödes,
et me usuks, näeks ja teaks -
kell, mis kaksteist kord lööb,
loodab nüüd ja igal ööl,
et meist hirmu ei keegi tundma peaks.
Head uut aastat! Head uut aastat
teile, kelle sõprusest mööda minna ei saa!
Head uut aastat! Head uut aastat
teile, keda aegade rännus kohtan ma!
Et vaid igavesti kestaks elu ime,
lõppu poleks poolel teel...
Ja et aasta pärast taas,
kui on näärilumed maas,
saaks me öelda neid sõnu ikka veel:
Head uut aastat! Head uut aastat
teile, kelle sõprusest mööda minna ei saa!
Head uut aastat! Head uut aastat
teile, keda aegade rännus kohtan ma!
Käes on aasta 2011, mis tõotab tulla omamoodi. Esiteks, käibel on Euro, mis mulle kohe üldse EI MEELDI!!! Vastik! Rõve! Ebameeldiv! Vastukäiv! Kahjuks tuleb öelda, et mõneti mugav. Lähen Hispaaniasse, siis pole vaja enam raha vahetamisega tegeleda.
Teiseks, see aasta lähen ma Hispaaniasse! Ja see pole lihtsalt Hispaania, see on mu unistuste riik... Ja nüüd ma lähen sinna, kuludeta (mingi minimaalselt kulusid, a la kohapeal šoping, sest söögiraha antakse kaasa ju:D). Ja ma olen nii sillas seepärast!!! Aga kui need kuupäevad jäävad samaks (14.mai-26.juuni), siis ma olen natuke kurb... Miks !? Sest sinna vahemikku jääb ju Eesti jaanipäev... Ja need on alati aastasündmused ju siiski!.. Natuke kurb... Aga no! Ma lähen Hispaaniasse ja see on väärt üks aasta ilma jaanipäevata olla.. Ja no vb üldse muudetakse kuupäevi, siis ehk ei ole probleemi ;)
Mis siis veel ?
Aasta lõpu poole olid mõned etendused, nimelt "Öökuuse pajatused". Mängisid Laura Maria, Priit ja mina. Selline... Mõnus etendus :) Sellel oli siis kontrolletendus + 2 etendust ( 1 firmatöötajate laste jõulupidu, 1 avalik etendus).
Siis olid jõulud, mis on suhteliselt tavaline püha. Käisime Tapal vanaema juures.
No mingi hetk sain ma ema ja isa nõusse minema Rakvere rahvamajja stiilikale. See sündis tegelt hoopis nii, et nad käisid naabrinaise sünnipäeval, rääkisid seal sellest ja siis tema oli nii sillas!.. Hea!!!! Ja nii otsustasimegi minna, jesss!!!! Oootasin seda ilgelt ja no tuligi kahjuks pettuda :( Mitte kõiges, oo ei! Oli väga häid asju.. Aga.. Esiteks, pidu viibis päris kaua.. Tavaliselt oleme meie need kes hilinevad, no pool tundi küll mitte, aga seekord olime varem isegi kohal.. ja siis lambist istusime.. Siis noh.. Mingi 20:30-21:00 jõudis Maire Aunaste, hakkas "plaati keerutama"... Ja andestust!!! See oli jube... Okei, mitte jube... Aga... Kui mõelda, et oli stiilikas "Näärid kaheksakümnendatel", siis kas tõesti kuulati 1906.aastal või 1929.aastal Orleansis vms tehtud muusikat !?!?!?!?!.. Ma mõtlen, et seal oleks juu ikka võinud olla 80ndate muusikat.. Välismaal tehti ju nii head diskumusa.. Jah! Aunaste oli pettumus...
Ja siis saabus Regatt!!!! Ja vot see oli peonael! Nemad olid küll suurepärased. Oli enne neid/neist kuulnud, aga ei jäänud nii väga silma. Aga kui nägin/kuulsin neid laivis, siis olin ekstaasis:D Me Grethega panime hullu! Nii hea oli! :)
A ja kui Regatt lõpetas, siis läksime edasi Virmasse.. See oli õudne noh :D Ma ei lähe sinna enam kunagi... Me laulsime Grethe ja Eddyga karaoket.. Ja mis laulu!? Volare!... Saad sa aru!. Ma ... Noh.. Tean seda refrääni.. aga see oli ka kõik :D Ja siis.. see oli jube, kahju kuulajatest :D
Reedel oli traditsiooniline aastavahetuspidu.. Oli väga supertore jälle! Lõpetasime hommikul kell 6.. Hea kui on soojapuhuriga suur telk ja generaator, mis annab voolu makile :)
Laupäev oli külaplatsil asjade kokkupanek.
Pühapäev tahtsime emaga kodus koristada, aga ei tulnud väga välja :D
Ja nüüd siis uus aasta.. Näeme, mis tuleb :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar