pühapäev, 30. jaanuar 2011

Just get through the goddamn day!


"A few times in my life I've had moments of absolute clarity, when for a few brief seconds the silence drowns out the noise and I can feel rather than, and things seem so sharp and the world seems so fresh. I can never make these moments last. I cling to them, but like everything, they fade. I have lived my life on these moments. They pull me back to the present, and I realize that everything is exactly the way it was meant to be."

George Falconer (Colin Firth), "A Single Man"

SUUREPÄRANE! IMEILUS! FANTASTILINE! HINGEMATVALT KAUNIS! ARMASTUSVÄÄRNE! VÄÄRT VÄÄRTFILMI NIMETUST! PUHAS!

Iga päevaga muutub see film minu jaoks aina suurepärasemaks. See oli lihtsal nii imeilus, lausa hingematvalt kaunis! Fantastiline näitleja, kes oma rollidega teeb silmad ette Ameerika toodetud "staaridele". Ehk siis, käisin Renatega seda kauaoodatud filmi vaatamas. JA MUL EI TULNUD PETTUDA! See oli vaimustav!!! Mind ärritas, et see lõppes nii kurvalt !!! MIKS!?!?!?!?! Ma vaataks seda filmi veel mitumitu korda, et iga nüanss mulle meeltesse talletuks. Ma ütlen sama, mis Renate: "Vaadake seda filmi!" Ausõna, VAADAKE!!!
***
Neljapäeval käisime näitekaga Vinnis lastekodus. Ja see tunne, mis sel tekib. No ma ei oskagi kirjeldada seda. Hea on näha, et nende elutingimused on suurepärased (võib vist küll nii öelda), kuid halb on mõelda, et neil ei ole tõelist perekonda. Nad on küll seal koos, aga see pole see. Ma ei kujuta ettegi, mismoodi nemad elu näha võivad. Kas see on mustvalge, värviline või hall. Armas oli näha, kuidas üks natuke suurem tüdruk hoolitses pesamuna eest. Tegelikult nad ei ole sugulasedki, aga nad on teineteisele olemas ilma selletagi... Nii siirad... Ja no Urmas oli ka seal.
Ja siis teavitas Tiina uudise, mis nii mõnegi jalust nõrgaks võttis :D Nimelt, Mait Joorits tuleb 5.veebruaril meile lavavõitlust õpetama. Ja kutsusime ka Vinni lapsi sinna. Loodetavasti neid ikka tuleb.
***
Nonii, ma olen lasknud end ärritada viimasel ajal. Mind on lihtsalt nii närvi ajanud, et inimesed lihtsalt ei võta vaevaks, et tulla näitekasse. Kas tõesti ei saada aru, et meil tuleb KÕIGIL kohal käia, et see valmis saada! Olgu, oled haige, oled. Aga minu jaoks ei ole mitte mingisugune põhjendus see, et mul on paha olla, kuna ma ei oska alkoholi tarbida. Einoo mida veel! Alati on nii, et esimese aasta inimesed ei saa aru sellest, kuidas tuleb olla vastutustundlik ja kohal käia! Kahjuks ei saa sellest iga kord aru ka vanemad olijad... Miks luban ma endal praegu nii kirjutada? Põhjendus on küllaltki nõme ja isekas, aga no.. Ma ütlen selle välja, sest see minu blogi ja ma võin oma mõtteid ju välja öelda.. MA EI OLE ÜHESTKI PROOVIST PUUDUNUD JA MU ROLLID ON IMEPISIKESED... See oli pubekas praegu ...
Ah, lähen loen "Tõde & õigust"... Üle poole juba läbi juu ;)



4 kommentaari:

  1. Jalust nõrgaks ja peast segaseks.. Hihii..

    VastaKustuta
  2. Ooooojaaaaa!!! Ma toetan sind sel päeval 200 protsendiliselt :D:D:

    VastaKustuta
  3. Tõde ja õigus on heaa
    Ja noo, see on üks põhjuseid, miks ma iga hetk naudin seda, et me teeme viiekesi oma etendust, sest ma ei suudaks taluda seda pinget, kui iga proov keegi puudub. Kuigi, eks ka meil ole sellega vahel probleeme.

    VastaKustuta
  4. Tõde ja õigus on tõesti hea!
    Ma lõpuks nägin natuke teie proovi, kus olid kõik kohal :D

    VastaKustuta