teisipäev, 17. august 2010

Ma mõtlen praegu, et vaataks kooliteatrite 2009.aasta festivali videot etendusest "Tuleviku kroonika".. See isegi laeb juba :)
Üldiselt tuleb kiire kokkuvõte, sest midagi ei ole pikalt kirjutada..
Nädalavahetus oli valge, st et olid Šveitsi valgete lambakoerte suvepäevad, kõik oli väga OK. St mulle meeldis..
Neljapäevast esmaspäevani oli mul vasak kõrv lukus, st, et eile käisin Rakveres kõrva pesemas. Tund aega istusin perearsti asendaja ukse taga, sain 5 minutit sees olla ning saatekirja ja läksin suurde polikliinikusse. Istusin tund aega kurgu-nina-kõrvaarsti ukse taga, olin 10 minutit sees, tundsin et mu kõrvakile purustatakse ja sain kõrva korda. Ja ma hääletasin kolmandata korda elus.. Sest ma vist jäin Huljal bussist maha.. Aga ma sain juba sugulase maja juures auto peale, niiet oli vedu.
Eile tõsteti mu lootuses lakke.. Aga see oli ka vist kõik, praeguseks olen sealt alla kukkunud..

Nüüd videot vaatama ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar