reede, 13. august 2010

I love your smile, your face, your eyes. Damn, I'm good at telling lies!

Niisiis. Pole jälle pikalt kirjutanud, midagi pole väga kirjutada ka.
31.07-01.08 olin praktikal. Mingi firmavärk seal oli. Sain teha tutvust seminariga. Loomulikult sain koristada. Ja pidin olema ka jutukaaslane baarileti taga.
7. ja 8.august ei olnud praktikat, ma ei tea miks. Igatahes, ma sain tööl käia sel nädalavahetusel ja seega tuleb kuu lõpus natuke sissetulekut. Ehk siis olin varjupaigas tööl, tegin emal asja natuke kergemaks. Seal on hea käia tööl, kui ei pea päevast päeva käima.
7.augusti õhtul oli Kanal 2s film "Päeva lõpus". Ma vaatasin pool tundi.. Andke andeks, rohkem ei suutnud/jaksanud...
Tapal vanaema juures käisin ka. Korjasin punaseid sõstraid. JA MULLE MEELDIS SEE!!! Ma ei tea miks, kodus küll pole meeldinud :D Aga kuidagi mõnus oli korjata neid.
Ja nüüd ma ei teagi, kas mul see nädalavahetus on praktika või mitte.. Mulle ei ole helistatud, ei ole kirjutatud.. Ma ei tea... Ma arvasin, et sel nädalavahetusel pean minema. Aga samas, kui ma ei pea minema, siis ma saan ema aidata nädalavahetusel valgete lambakoerte suvepäevadel. Seekord toimuvad need meie külaplatsil ;)
Aga eks näis, mis toimuma hakkab... Mul oleks siiski vaja veel praktikal käia....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar