pühapäev, 29. august 2010

"Let The Right One In" & "Väljavalitu"



Räägin seekord raamatutest, lühidalt.



Esiteks, nädala alguses lõpetasin J.A. Lindqvist't raamatu "Let The Right One In" lugemise. Märksõnad: inglise keeles, horror, vampiir, armastus, usaldus, sõprus. Sellest on tehtud film, mille kavatsen siiski ära vaadata, kuigi ma pole filmide tõmbaja - ma ei oska ja mul ei ole ka programmi :D Ja minu meelest oli see raamat pakseim, mida lugenud olen (mulle ei meeldi paksud raamatut... raamatute kohta ei öelda paks ka vist (?)) Aga lugesin, ei saanud nii mõnestki asjast aru, aga päris huvitav oli. Mõtlen, et kasutan seda raamatut inglise keele tunnis, kui on vaja lugeda raamatut ;)


Teiseks lugesin 2-3 päevaga läbi Sharon Sala raamatu "Väljavalitu". See oli küll ligi poole lühem, aga see oli palju huvitavam! Mulle nii meeldis jälle. See oli teine raamat S.S.-lt mille läbi lugesin.. Ja see meeldis nagu esimenegi.. Esimesena lugesin "Armid". Ma ei saanud reedel magamagi jääda enne kui loetud sai. Ma ei kirjuta midagi pikalt, ma ei viitsi.


Paari päeva pärast teen kokkuvõtte oma suvest... vist


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar