laupäev, 24. oktoober 2009

Etlemiskonkurss "Tahan Sulle öelda"

Täna oli siis see konkurss Põlvas. Üldiselt oli ju tore, kui mitte mõelda sellele bussipäevale, mis mul oli.
Tänane bussigraafik siis:
6.00 - 08.30 Rakvere-Tartu
8.45 - 9.55 Tartu-Põlva
15.35 - 17.55 Tartu-Rakvere
18.30 - 18.45 Rakvere-Tapa(Hulja)
No sellele oleks lisandunud veel üks bussiaeg ja mind ei oleks võib-olla siiani veel kodus, kui poleks olnud Tartus Raatuse ?Gümnaasiumi? raamatukogutädi pisikese poisiga. Saime nendega Tartusse ja tänu sellele jõudsin varasemale bussile:)

Konkurssist siis. Algas kell 10.00, alustasid 4-6 klass, jätkas 7-9 klass ning lõpetasid 10-12 klass. Ma osalesin siis viimases ja ma olin sealt eelviimane ehk 10nes. Ja peaks mainima, et mul ei läinudki sassi:))
Sain siis oma vanuseastmes 3. koha:) Sain kingituseks Mats Traadi raamatu "Tants aurukatla ümber". See oli mul ju ka plaanitava kirjanduse hulgas, nüüd saan siis ise vaadata millal tahan lugeda, ei pea raamatukokku minema:)
Aaga mulle meeldis, üks toredamaid konkursse, kus käinud olen:) Zürii liikmed olid ka äga nunnud:)

4 kommentaari:

  1. Tere, mina see väike poiss olingi:D Oli jah tore päev suu tšernobõli katastroofi lugu oli väga lahe.:D

    VastaKustuta
  2. Kas see aasta kah osalete?

    VastaKustuta
  3. Oooo.. Nüüd ma avastasin siis sinu kommentaari! :D
    Ja kuna ma sind täna ei õnnetlenud, siis õnnitlen siin... Palju Õnne, olid järjekordselt väga tubli!!! :)

    VastaKustuta