reede, 16. oktoober 2009

"Elu ja kuidas sellega toime tulla"

Täna, 16. oktoobril oli Rakvere Teatri uue lavastuse "Elu ja kuidas sellega toime tulla" kontrolletendus. Ma olen katarsises! Üks parimaid etendusi, mida näinud olen. See oli lihtsalt niii naljakas, niii ülimõnus. Ja need naljad...:D
Osades on siis Toomas Suuman, Margus Grosnõi, Marin Mägi, Peeter Rästas, Silja Miks, Eduard Salmistu ning Helgi Annast. Ja esikas on homme:)
Niisiis, ma ei hakka sisust rääkima, mulle see tohutult meeldis ja ma soovitan täiega vaatama minna, sest see on hea kõhulihastele;)
Aga noh, näitlejatest räägiks küll.
Kõige rohkem meeldisid Marin Mägi ja Peeter Rästas.
Marin laulab ikka väga hästi:) Ja see tema kodukoha nali oli ikka (Y):D
Peeter oli nii vaimukas:) Tema banaaninali:D:D:D
Muidugi olid tasemel ka teised näitlejad.
Silja Miks laulab ka ülihästi, eriti "Rändajaid". Nagu päris, sellega oleks ka võinud eurovisioonile minna:D
Margus Grosnõi oli selline nunnukas, aga seersandina ....:D
Helgi Annast ei paistnud väga silma kahjuks või ma ei jälginud teda piisavalt:(
Eduard Salmistu oli ka nii kihvt:D No ei ole sõnu!:S
Ja Toomas Suuman vedas asja väga hästi;)

Väga super etendus, minge vaatama, ehk lähen mina ka veel!!!!! Seee onnnn heaaaa!!!!!!!

PS! Õnne veelkord Sarahle!!!:)

2 kommentaari:

  1. Ee, mul olid vist umbes täpselt samad arvamused. Näitlejate kohta ja üldse.
    Ja noo, pole midagi teha, aga Kadrina nali OLI üks parimaid.. mind ajas küll veel isegi õhtul naerma..
    Ja noo, kõik oli tegelikult super:)

    VastaKustuta
  2. Ma mõtlen, et see Kadrina nali ei oleks võib-olla olnud nii naljakas, kui sind ja Bikit ei oleks ka olnud. Sest kui see nali tuli, siis ma mõtlesin kohe teile ja see ajas ikka väga naerma:D
    Aga jah, väga super:)

    VastaKustuta