teisipäev, 1. jaanuar 2013

Uusaastalubadused

Ma pole kunagi olnud eriline lubaduste andja, kuna mulle ei meeldi neid anda. Ma ju tean, et ma pole parim lubaduste pidaja, seega on endal ja teistel parem, kui ma neid ei anna. Aga praegu ma tahaksin mõned anda. Ma olen juba pikalt tahtnud neid anda. Mul on mingisugune enesekehtestamisvajadus vms. 
Seega, sellised nad on (ei ole tähtsuse järjekorras): 
  1. Läbida SBK ja võtta osa paljudest Kaitseliidu tegevustest. SBK pole tegelikult mingi lubadus, sest see on fakt, et see tuleb mul läbi teha iga hinna eest... Alguse saab see juba sel reedel. 
  2. Hakata mingisugust trenni tegema. Kuna kaitseliitlased saavad käia Kadrina ujulas tasuta talveperioodil, siis see oleks hea alustuseks. Ujumine on ju väga kasulik. Ja mõned korrad kuus satun ehk siis ka jõusaali. Ja söömine tuleks kah siis korda saada. 
  3. Sügisel edasiõppima! Aitab! Aastane puhkus peab lõppema. See polnud küll otseselt puhkus, sest olen tööd teinud ja palju muudki, aga nüüd oleks aeg see kõrgem haridus ka kätte saada. Liiga pikk paus pole ka hea, sest siis saangi kõrghariduse alles 30-aastaselt... Hetkel on mul 2 kindlat valikut. Eks ole siis näha, kuidas nendega läheb. 
  4. Anda vähemalt 2 korda sel aastal verd. Kuna mulle öeldi, et tuleks hoida pool aastat vahet, siis rohkem pole ju võimalik, aga need 2 võimalikku tuleks ikkagi ära teha, et tunda end hea inimesena. 
  5. Käia vähemalt 2-3 kontsertil! Kahe kontserti piletid on olemas, seega üks vaja veel leida. Aga see on ka miinimumkava. Kui ikka tuuakse palju mulle huvipakkuvaid artiste Eestisse, siis ma pean leidma aja ja raha, et neid näha/kuulda. Aga 2-3 tahaks ikka ära näha, et oleks aasta lõpus taas midagi meenutada. 
  6. Luban olla ka eeskujulik liikleja. Et ma ei muutuks nüüd ükskõikseks ja ei hakkaks kiirust ületama ja reegleid rikkuma, kuna mul ju load käes. Tahaks ikka aasta lõppu näha. 
  7. Luban olla ka oma vanematele heaks lapseks, kuigi ma juba vana... Aga ma tahan, et nad saaksid olla uhked mu üle, mitte mind häbeneda. 
  8. Luban veeta oma sõbrannadega, kes on tõelised (mitte ainult 1-2 aastat mu sõbrannad ehk siis ainult ajal, mil nendega kokku puutusin), palju aega. 
  9. Luban käia välismaal. Ei tea kui kaugel, aga ikkagi käia kuskil. Kasvõi Rootsis. 
  10. Luban olla sama tolerantne kui olen praegu ja vajadusel isegi tolerantsem. 
Tegelikult oli mul vahepeal ilgelt palju lubadusi, aga praegu kui läks nende kirjapanemiseks, siis läksid nii paljud meelest. Igatahes ma üritan kõige sellega hakkama saada, mida olen lubanud... Aga siiski elan üks päev korraga sel aastal! :) Ja õpin enne inimest paremini tundma, kui hakkan temaga midagi aretama... Kui üldse hakkangi. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar