pühapäev, 23. september 2012

Surround yourself with people who make you a better person...


Veel veidi tollest nädalavahetusest, kui käisin Tallinnas ja sain Bad Boys Blue kontsertil pettumuse osaliseks. Järgmisel päeval ehk laupäeval käisime Jüriga kinos filmi "Puhastus" vaatamas. Kõik on sellest kindlasti kuulnud, seega ma ei hakka siin targutama, et mis see on ja blaa-blaa! Miks me just seda vaatamas käisime? Aga ehk sellepärast, et filmis on näha nii 3-5 sekundit ka Jüri. Niisiis, kes on näinud või kes on vaatama minemas, siis pulmastseenis on hulk tantsijaid kuskil lambaaias ja nende seal noor pikk poiss ongi Jüri :D :D Noo, enamik on seal noored....
Minu emotsioonid... Päris räige film on ikka.. Ikka päris palju verd ja vägistamist ja rõvedusi... Aga see ei tee seda filmi halvaks, sugugi mitte. Nüüd, nädal hiljem, leian ma, et see on ikka päris hea film. Seda enam, et filmi tegemises lõid kaasa ka eestlased (kahjuks tuleb eestlastel häid filme harva). Müts maha! Aga samas, nüüd ma plaanin läbi lugeda ka Sofi Oksaneni raamatu "Puhastus" ja alles siis saan öelda, et kas film oli hästi kokku pandud. Sest nagu kuulnud olen, siis filmis olevat just need kõige räigemad osad. Et samas oleks see film saanud ilusam olla.. Kes teab, ega alati ei peagi ju kõike ilustama.. Elu on karm olnud, seega ei pea seda ilusamaks maalima. Ahjaa! Päris mitmed inimesed lahkusid kinosaalist filmi ajal. Ei tea, kas põhjuseks oli liigne vägivald/rõvedus või hoopis midagi muud...
Aga minge vaatama! On vaid kolm võimalust - te kas saate positiivse elamuse või siis negatiivse, aga on ka võimalik, et teil ei tekigi emotsioone (seljuhul tundetud!!!). 
Ja filmi lõpp.. Tuleb tunnistada, et tõi pisarad silma... Nii lõpp, kui ka laul lõputiitrite ajal..

Üldiselt kujunes see nädalavahetus pigem kurvemapoolseks.. Ja mul on nii kahju Jürist... Ta sai kõik negatiivse enda kaela, kuigi ma ei olnud kohe üldse mitte tema peale kuri... Aga lihtsalt.. Ma ei saanud sinna midagi parata, et minu üle võtsid võimust negatiivsed emotsioonid. Loodetavasti ta unustab need, aga vähemalt ta nägi, milline ma kurja... või pigem õnnetuna olen.. Ja teadku, et see aeg, mis ma temaga koos saan veeta - see on midagi enamat kui quality time!

Mis veel? 

Sel nädalal sain ma astutud ühe väga suure sammu. See tähendab, et ma registreerusin autokooli. Esimene teooriatund on kolmapäeval, 26.septembril. Kooliks valisin ettevõtte Autosõit OÜ, kuna Helina on seda väga palju kiitnud. Nende süsteem on ka väga hea. Kui juhtub, et ma mõnikord tõesti ei saa minna teooriatundi, siis sellest ei juhtu midagi, saan netis järgi õppida. Aga päris hirmus on siiski... Ma tegelikult olen pikalt seda tahtnud juba, aga nüüd, kui see aeg on käes, siis hakkab ikka päris hirmus. Ma olen ju ikkagi suht koba roolis... Aga pole hullu, saan hakkama.. Kui mõelda, et mõned tšikid omavad juhilube, ent ei saa auto tankimisegagi hakkama, siis on mul päris palju lootust, kuna olen korra tankinud :D 
Kui hästi läheb, siis saab Eleri ka autojuhiload kätte veel selle aasta numbri sees.. Kui muidugi enne maailmalõppu ei tule :D

Eile sain kätte oma neljanda vinüülplaadi. See tuli mulle Elvast, läbi osta.ee ostsin. 50 eurosenti + postikulu. Aga kuna vinüülid on juba vaikselt rariteediks muutumas, siis pole see hind üldse mitte kõrge! Pealegi, ma ei kogu igasuguseid vinüüle, ikka selliseid, millel olev muusika mind köidab. Sest ostas on ikka päris palju neid ja igasuguseid, aga mina huvitun vaid enda stiilist, seega ma pankrotti küll ei lähe. 
Modern Talking - Ready for Romance
 Nüüd ootan plaati Pärnust. Ja paar pakkumist on veel soolas.

Aga minu vinüülikogumisele pani aluse, rajas vundamendi Jüri :D Kui augustis siia tuli, siis tõi mulle Abba vinüüli. 
Abba - Voulez-Vous

Ning lõpuks - Helina käis eile minu juures, jeejee! 
Tegin kooki, sain isegi hakkama. Võiksin ennast kohe kiita, sest tavaliselt ma selliste asjadega hakkama ei saa, aga noo, mõnikord peab vedama ka :D Ja polnud see nii keeruline ka! 

Ja nii siis Helina tuligi. Sõime, lobisesime. Tal oli palju rääkida, sest ta on nüüdseks juba 3 nädalat olnud üliõpilane Tartus. Ehk siis veetsime kvaliteetaega ja muidugi laulsime ka. Seekord aga vähem. Tegime nalja nagu ikka ja meie laulumaratoni lõpetas tantsumaraton. 
Neid videosid küll mitte keegi ei näe. Me olime nagu kaks karu... Ikka päris lõbus on vaadata :D

Enne magamajäämist tuli pilti ka teha :D
Tantsust räsitud!




1 kommentaar: