esmaspäev, 10. september 2012

Risti

1.septembrist 4.septembrini olin ma Ristil ehk Jüri juures. Tutvusin tema perega, jee! Väga armsad inimesed, väike õde on nagu minu vend ja õde kokku panna ehk siis tal on mõlemast midagi. Uudishimu on mu õe oma ja iseloom venna oma.. Noh, niivõrd-kuivõrd!

Kohe esimesel õhtul peeti Jüri isa sünnipäeva, seega nägin ma ära mõned peretuttavad ja nemad nägid minu ka. No, ma ikka pingutasin, et positiivset muljet jätta :D
Sõime-jõime ja siis noored lahkusid lauast, ajapikku tuli noori veel juurdegi.. Aga jah, üks hetk läksime tanklasse Jüri ja Madisega ning siis rändasime veits Risti peal ringi... Eks ma pidin ikka turistipilte ka tegema oma telefoniga :D 

Raudteejaamas, küüditatutele
Raudteejaama hoone, mida äsja renoveeriti/renoveeritakse, Jüri on ühe selle seina ka ära värvinud :D
Siis tagasi Jüri juurde, oligi noori juurde tulnud.. Hakkasime mängima Eestit... Noo me oleme Jüriga vähe lihtsad, mis teha... :D

Jüri vanem õde oma noormehega võitsid selle (Kristi noormees on minu naabrimehe õepoeg... see on see väike Eesti, aga noh, võib-olla olen seda ka juba maininud..). Edasi mängisime viktoriini.. Kristi küsis kuskilt raamatust küsimusi ja pani siis punkte kirja. Noo.. Ma tundsin ennast ikka nii rumalana, et kohe häbi hakkas.. Aga savi :D Mingi hetk tuli ka minu tähehetk ja ma kohe vastasin palju õigesti :D See oli seotud siis kirjanduse ja kultuuriga vist... Et noh, tundsin end selles valdkonnas vähe kodusemalt kui mingite dinosauruste valdkonnas :D

Mõned päevad hiljem, kui olin juba kodus, sain taaskord üllatuse osaliseks... Jüri üks peretuttav, kellega mängisime ja veetsime aega, õpin nüüd Tartu tervishoiu kõrgkoolis ämmaemandaks.. Ehk siis on ta Kätlini kursaõde.. No taaskord väga-väga väike Eesti!

Pühapäeval läksid Jüri vanemad linna sünnipäevakinke realiseerima, mina, Jüri ja Marie (väike õde) jäime kodu valvama. Mängisime algul Monopoli, aga siis tuli Jüril sõber külla ja nad hakkasid mosse pidureid parandama.. Õige hetk mainida, et Jüri ostiski omale mosse ära! 

Jüri armuke...
Jüri käis oma armukesega laupäeval nostalgitsemas.. Nii õnnelik oli, nii armas!


Nooo, pole midagi teha - vana vene auto on ikka hulga mugavam kui tänapäeva moodne sõiduk.. Päriselt.. Istud seal ja sul on nii palju ruumi, ei ole sisse topitud mingeid mõttetuid jullasid... Nii hea! 

Mina siis tsillisin Mariega :D Ta tantsis mulle ja oli niisama tore :D 
Kui pidurid korras, käisime tanklas burkse söömas, siis edasi läksime Järvetsi järve äärde... Ma pidin ujuma... Aga... Noh, ma läksin vette ja tegin kaks tõmmet võib-olla.. Ikka päris külm oli :D Jüri ja Marie vahtisid kaldal, kuidas Kang põhja vajub... 

Õhtul vist vaatasime mingeid õudukaid.. Aga ma ei mäleta mida :D Äkki The Fourth Kind? Ma ei ole kindel.. Millalgi me igatahes vaatasime seda... :D Jah, ikka pühapäeva õhtul :D

Esmaspäeval käisime Haapsalus ära.. Kõigepealt käis Jüri ARKis ja kirjutas mosse oma nimele (jah, käisime Haapsalus mossega ja olime nii vinged!!!). Siis jõudsime Haapsallu.. Viis mu linnusesse, sinna, kus Valge daam end ilmutab.. Aga Jüri ei usu seda, ta pole oma 19-eluaasta jooksul kordagi Valget daami vaatamas käinud :D 

Sellel aknal pidavat end ilmutama..
Veel käisime ka promenaadil, saime ämblikušoki.. ja kus hundist räägid.. Ehk siis nägime inimest, kellest just olime rääkinud :D

Siis poodi ja koju.. Vaatasime Paranormal Activity 2, hiljem jalutasime veits Ristil, siis tagasi ja vaatasime ka Dirty Dancing'ut.. Õigemini mina suutsin üksinda selle lõpuni vaadata, mõni mees jäi enne lõppu magama :D 

Ja teisipäeval lahkusin ma suht varakult Ristilt, kuna õhtul pidin tööle minema.. Ja nii see aeg seal möödus... Väga positiivne esmamulje oli :) Ma olen ikka õnnega koos!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar