pühapäev, 22. aprill 2012

Tarkus tarviline vara!

Nii nii nii... Üleeile ehk reedel käisin maavanem Einar Vallbaumi vastuvõtul Rakvere rahvamajas. Kena ettevõtmine.
Kohal/kutsutud oli 20 parimat gümnaasiumite lõpetajat ning 18 ametikoolide & kõrgkoolide lõpetajat.

Tuttavatest olid siis veel erakast Helina ja Sandra ning Mariin enda koolist... Rohkemaid ei teadnud vist.. nägupidi ikka näinud, aga that's all.

Alustuseks lausus Tiina Halling mõned sõnad, siis võttis sõna Einar Vallbaum ning muusikud (Kaire ja Rait) said ka sõna... või laulda.. vms. Ning läks lahti.. T. Halling luges iga lõpetaja kohta midagi toredat ette (klassijuhatajate või mingite muude poolt kirja pandud õpilase kohta) ning E. Vallbaum surus kätt, andis kotikese ja ütles igaühele veel midagi omalt poolt.

Mis seal kotis siis oli? Raamat "Juku juntsüklopeedia", pastakas ja helkur :D

Kokkuvõte - olen kõik need kolm aastat ametikoolis hästi õppinud vaid seepärast, et saaksin oma 9.klassi lõpukleiti taas kanda ja et see ei koguks kapis tolmu. Nüüd on see siis tehtud :D


Pärast seda käisin raamatukogus, sest oli luulevajadus, edasi Selverisse, et saaksin oma nö võidetud plaadi kätte.

Kõigepealt taheti mulle jälle pensionit pähe määrida.. Ja kui ütlesin, et mul juba on LHV-s pensionisammas vms, siis noormees vastas mulle: "VALETAD!" :D:D Vähemalt oli sümpaatne noormees :D
Siis tegin heateo ja üritasin üht vanaprouat aidata nende SmartPosti automaatidega, sest tal oli kiire ja ta ei saanud maksmisega hakkama.. Karm, et Kroonikeskuses pole mitte kedagi, kes aitaks nende automaatidega!!! Häbiväärne... Ja noh... ega ma ei osanud teda aidata ja infoletist öeldi, et meie ei tea midagi, see pole Selveri pärusmaa... Ja siis saigi proua juba ise hakkama.. Aga ta jäi vist ikkagi bussist maha, sest pärast nägin teda bussijaama jooksmas, aga buss sõitis ära ja teda peale ei võtnud :(

Aga minu SmartPosti juhtum - no halenaljakas! Üks mees võitis FB-s Raadio 3 lehel plaadi, andis selle mulle, Raadio 3 esindaja võttis minuga ühendust, küsis telefoninumbrit ja lähimat SmartPosti asukohta. Andsin kõik, mis vaja.. Ja siis ootasin... nädala...kaks... kolm..neli.. olgu, nii paljuks ei läinud.. aga 2 nädalat kindlasti ning siis kirjutasin sellele esindajale, et millal nad plaadi posti panevad.. Tema vastu, et hmm, plaat olevat postitatud juba 9.aprillil.. Ahsooo... ja 20.aprillil pole see veel kohal? Igaljuhul.. saatis mulle mingi triipkoodi, millega peaksin siis saama paki kätte, aga noo ei saanud... Helistasin SmartPosti klienditeenindusse, et halloo! tahan oma plaati! Aga ega neil polnud ka midagi parata sellesse, kui Raadio 3 postitajad ühe numbri telefoninumbris valesti märkisid. Seega pidin taas Raadio 3 esindajaga ühendust võtma ja paluma neil minu õige number kinnitada. Tehtud!
Ja siis tuli see kõige naljakam osa. Kõigepealt saabus SmartPostilt sõnum 20.aprillil kell 17:33 tekstiga: "Kordusteade! Teie uksekood:.... blaablaa"... Okei, tore, et siis kordusteade tuli, mis sest, et sellele eelnevat sõnumit ma polnud saanudki.. Olgu, jääb see plaat mind ootama esmaspäevani, sest vahepeal linna ei satu..
Ja siiis tuli mulle eile õhtul kell 18:14 kõne SmartPostilt, et teie paki hoiuaeg sai reedesega läbi... NAGU MIDA!?!?!?! Ma läksin täitsa tigedaks ja kohe ütlesingi karmi häälega ja enesekindlalt, et ma alles eile sain sõnumi selle kohta, et mul pakk seal ja et ma ei saa sellele enne esmaspäeva järele minna, sest et ei ela linnas! Siis tuli mökmök, kas äkki siis pikendame hoiuaega? Nagu... tehke oma tööd korralikult! Täitsa ulme eesti riik :D

Sain kurdetud :D:D

Kena õhtu jätku :D:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar