teisipäev, 26. oktoober 2010

"The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return."







Ma olen ikka veel lummatud.
Nimelt, eile vaatasin mingi viiendat korda filmi "Moulin Rouge"... Ja see film pole mulle kunagi nii mõjunud. Jah, kui ma seda kunagi esimest korda vaatasin, siis ma nutsin lõpus. Aga ma ei uskunud, et ma kunagi veel nutan.. Aga eile ma töinasin... See mõjus kuidagi niii ... No ma olen selle koha pealt sõnatu. Ma ei oska seda tunnet kirjeldada.. Kõik see oli minu jaoks nii ideaalne, ma ei leidnud sealt mitte midagi negatiivset, võib-olla ma ei TAHTNUD leida...
Kõige enam mõjusid need laulud, niii ilusad lihtsalt.. No ei ole sõnu kirjeldamaks seda, mida ma tunnen. See film oli mu lemmikute hulgas juba algusest peale, aga eile sai sellest minu LEMMIKFILM! Ehk siis lemmikuim lemmikute seast.
Film on tehtud aastal 2001, produtsendiks jms Baz Luhrmann
Suurepärased näitlejad; Nicole Kidman - ma lihtsalt armastan seda näitlejat!!! :D Ta on parim naisnäitleja... Lihtsalt vaimustav...
Ewan McGregor - eilse vaatamise järel jättis nii positiivse mulje. Ta laulis lihtsalt nii ilusti.. Kõige enam meeldib laulu "Roxanne" ajal tema lauluosa.. "His eyes upon your face, his hand upon your hand..." Õhhhh, mõrvab mind!!!
Jim Broadbent - lihtsalt nunnu vanamees. Aga liiga rahaahne..
Richard Roxburgh - fakk, see Duke oli niii naljakas alguses.. Kuidagi nii haige roll :D:D Aga värdjas-mees!!!
John Leguizamo - jupats, no ta on varemgi silma jäänud, väga omamoodi näitleja..
Aga niii kuradikurb film....

Kes pole näinud, siis vaadake. Jah, see on "love-story".. aga minu meelest on see üks paganama hea armastuslugu.. Ma isiklikult ei ole mingi ilge laavstooride vaataja, aga see film ja "Titanic" on lihtsalt parimad!!! (L)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar