reede, 1. oktoober 2010

Every breath you take, every step you make... I'll be watching you!

Ma pole jälle kaua kirjutanud, ilgelt oluline info...
Esimene koolikuu on lõppenud... Nuuks!
Ma isegi käisin tivolis, jälle ilgelt oluline...
Ja näitekas algas, armas. Tahaks juba midagi valmis saada!
Aga minu elu hetke kuumim teema on kevad/suvi.. Sest et.... Dadaaammmdadammm! 14.mai - 26.juuni on maaturismiteeninduse II kursuse välispraktika Hispaanias... Sinna saab 2 tükki.... Hetkel olen ma küll suht kindel, et saan :D JA HISPAANIA!!! Saaate aru ????? HISPAANIA!!!! Riik, kuhu ma tahan minna, olen kaua tahtnud minna... Ja nüüd on ehk võimalus minna... TASUTA! SEE ON IMPOSSIBLE!!! Ma ei saa aru...!!!! Ma olen lihtsalt oma koolivaliku jms niii rahul, et jube!!! See kõik on olnud nii hea! Mis sest, et seal tuleb tööd teha, vaba aega jääb ju kaa!!!! Ja ma nii loodan, et ma saan Andraga kahekesi sinna, seee oleks veeel super ÄGE!!!! Ahhhh, ma lähen niii keema, kui sellele mõtlen :D:D
Kuigi jaaa, emme ja Janeli ja vanaema sünnipäev jpms jääb sinna vahemikku, ka jaanipäev aga nooo!!!! Neid tuleb mu elus veel, Hispaaniat ei pruugi tulla!!!!

3 kommentaari: