esmaspäev, 10. mai 2010

No offence, aga oled ikka parajalt margi endal täis teinud, sest oled elus nii kogematu, aga ma loodan et see paraneb ja et sinust saab tulevikus hea näitleja!


KES SA OLED ??
Karm:D

Aga ma tean juba ammu, et ma olen psühh, oma margist ma ei räägi üldse, sest seda ei ole ammu!! Ja looda, edasi, minu käitumine sinu jutu peale ei muutu:D

Mõtle minust mia tahad, sest ma ei tea, kes sa oled... See läheb mulle väga natuke korda, aga see on tibatilluke osa, et mul ununeb see, kui ma järgmine kord oma kogematuse pärast enda olematut marki täis teen.. Ja muide, õpi eesti keel selgeks ;) elame ikkagi Eestis, oma inglise keelse väljendiga ole õnnelik aga mis sõna on KOGEMATU??? ehk olen ma nii KOGEMATU ja ei tea et selline sõna olema on aga ...

ah mida iganes :D ma ei kavatsenud nii palju ruumi mingi mõttetu peale raisata... tegelt tahaks teada ikka, kes nees "julged" on:D siis teaks, kellega on tark suhelda, kellega mitte :D

2 kommentaari:

  1. kust said selle nö.. kommentaari üldse:D?

    VastaKustuta
  2. sealt viimase aja trendikohast - sayat.me:D ema ütles et ma ikka loll et teen sinna mingi kasutaja vms:D aga noh. mul niikuinii mark täis tehtud:D

    VastaKustuta