pühapäev, 23. mai 2010

Ka purunenud hingedele paistab päike.


Mul on olnud väga igav:D Leidsin siis

Mul tuli tuju blogitada, eks näis kui palju.

11.mai
Vaatasin ära Rakvere teatri etenduse "Majahoidja". Mõeldes sellele, kui kurboli tegelikult selle loo sisu ja kuidas näitlejad mängisid seda nii koomiliselt, siis... Mängisid siis Üllar Saaremäe, Toomas Suuman, Erni Kask ... Ja no, mis siin salata. Mul oli aimdus, et no Erni, lemmik, muud võimalust pole, aga vot mis tuli välja - minu selle etenduse lemmik oli Üllar. See, kuidas ta mängis, mul pole õigeid sõnu selle kirjeldamiseks. Loomulikult oli see naljakas, aga sisimas ma nutsin. Eriti siis, kui ta rääkis, mis temaga tehti. Ta ju nuttis põhimõtteliselt. Alati kui ta ära läks lavalt, siis ma ootasin, et ta tuleks juba kiiresti lavale tagasi. Tunnistan, et Erniga sellist tunnet ei olnud :D Aga jah, selline väga huvitav teatrikogemus, nüüd siis ka see nähtud ja väga rahul..

12.mai
Jälle teatrielamus, sõnadeta elamus.. Anatoli Tafitšuk oli nii vinksvonks. Väga huvitav oli teda näha teatrilaval pärast Anni-etendust. Aga asi oli seda väärt. Ja Erisaates on ta ka väga viis (no tegelt ma vaatan Erisaadet vägaväga harva:D)
Aaajaajaa. Kolmapäeval oli ka II võtted. Saime oma filmiepisoodid purki. See võiks juba kokku pandud olla. Tahaks nii näha juba:D

13.mai
HAHAHAHAHA, Alexander Rybaki sünnipäev:D Pani ikka tõsise lääbsi maha, kutsus mind ka. Ma siis käisin/olin veits seal tema vanemate kodus. Ega midagi erilist ei olnud, ta ei laulnud ka.
Heh, huumor pole mu parim külg:D Iga tahes sai ta 24 :) Õnne talle!

14.mai
Vaimustav, nagu ma olen vist juba korra kirjutanud :D ei peatu sellel rohkem;)


Nv olin vist kodus :O Tegin tööd jms.

17,18,19 mai olid tavalised päevakesed elukeses.

20.mai
Fierce, fabolous, shiny.
Ehk siis Aili Raudsepa moeshow Kleidi Teine Tulemine Rakvere teatri fuajees. Selline adrenaliin, kuigi ei mäleta, mis ma seal tegin. Igal juhul läks "poodiumil" olek nii kiiresti. Aga mulle nii meeldis :)

21.mai
Mul oli jälle koolivaba päev:) Eliisi sünnipäev oli ka. Ma olin veits hale. Eliis annab mulle sünnipäevkutse jms. Ja siis seal lobiseme ja järsku! nagu ma-ei-tea-kuskohast meenus mulle et Eliisil on ju sünnipäev:D:DMul oli nii mark tunne:D Aga loogiline, ma soovisin siis ikka õnne:D Õhtul oli tal siis väike istumine Bamboo Gardenis:D Kõhu sai täis:D Okok, lõbus oli kaa :)



Eile oli siis "Naaber". Selline tore üritus tundus see vanade kooliteatrite kokkutulek vms. Tore publik oli :D Aga eks neil oli paar kraadi ka sees juba :D



Täna on siis tore muruniitmispäev.. Aga lisaks sellele on mu vaev nähtud - minu Tai-teemaline PowerPoint on valmis ! Ja minu Kadrina valla teemaline referaat on ka kohe valmis, kokkuvõte puudub ainult. Ma ei ole enam endaga ummikus:)
PS! Täna on vanavana nimepäev ka (W)


26.-27.mai
Klassimatk Altjal/Oandul. TÕotab tulla huvitav:D


28.-30.mai
Võrumaal Kurgjärvel. Suvepäevad. Need tunduvad küll väga hästi korraldatud olevat. Ootan neid rohkemgi kui klassimatka.


2.juuni
Vist Kuremäe kloostrisse klassiga.

5.juuni
Mingi Andrese ja Mattise korraldatud moeshow kuskil Tallinnas. Olen õhtujuht, või umbes nii. Vanaema sünnale jääb küll minemata, aga eks ma siis äkki lähen pühapäeval talle külla:)


Niisiis, see oli väike kokkuvõte minu toredast elust:D

Lõpetuseks midagi väga ilusat :)






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar