teisipäev, 2. veebruar 2010

Vala veini...

Head jätkuvat aastat, teen oma selle aasta esimese postituse, mis tõotab tulla mitte midagi ütlev.
Avastasin, et 2010.aastast on läbi saanud 1/12. Kummaline, juba üks kuu läbi. Elu läheb kiiresti, eriti see jaanuar, eriti jaanuari lõpp..
Aasta algas ilusti. Näitekas on valitud Saaremaa etendus, mis mulle isiklikult VÄGA MEELDIB!!! Niiet Ljubov;)
Eriti uhke olen ma selle üle, et tunnen noormeest nimega Priit Põldma, kes on hakkama saanud suurepärase etendusega "Elamiskõlbmatuks tunnistatud". Osades Laura Maria Mäits ja Martin Klaats, heli- ja valgustehnik Eleri Kang. Ma pean ütlema, et alguses mulle see väga vastutusrikas töö ei meeldinud, aga täna viimase etenduse ajal tuli küll kurb meel. Hakkas juba meeldima. Ja kõik olid nii tublid, suur aitäh ka Rakvere Teatrile!

Oioioioi, varsti hakatakse koolis stipendiume jagama, ei tea, kas mina oma keskmise 5,0 saan või ei saa?? HAHAHAHAA, hale huumor, tean:D Ja siis seda ka, et peaksin/võiksin minna praktikale juulis-augustis, siis saaksin septembris-oktoobris kodus olla, ei peaks kooli ka minema;) See meeldiks mulle, aga kodus tahaks ju suvel ka olla. ja no suvel on ju igast asju:D Okei, vb mitte, ainult mingi suur suguvõsakokkutulek, mis on muideks minu elu esimene. Seal võib igasugu huvitavaid inimesi näha;D
Ja laupäeval kui ootasin Huljal bussi, siis tulid vanaisa ja vanaema ka bussipeatusesse, ja taadu tuli minuga rääkima. Küll me lobisesime, niii hea oli lihtsalt!!!!!! Viimati nägin teda silmast silma Raivise matusel äkki? mis oli augustis. Jube! Tahaks nii temaga suhelda, kui ta ei oleks ainult vanaema tallaalune. Aga jah, see inimene,kes on mu vanaema.hmmm. äge mutt peaks mainima:S õõõh ei riku temaga oma tuju, rääkisin ju ikkagi taaduga:)))

See barjäär nüüd ka ületatud ja selle aasta blogi avatud:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar