teisipäev, 9. veebruar 2010

Oh happy day!

Ma leidsin endale praktikakoha!!!!!! Jess jess jess, enam ei pea seepärast pabistama:D
Ehk siis, ma veel ei tea kas ma lähen praktikale juuli-august, august-september või september-oktoober aga mul on õrn aimdus, et mulle meeldiks juuli-august:D Kuigi jah, juulis on suguvõsakokkutulek ja augustis veel igasugu asju. Aga loogiliselt võttes saan ma ju ka puhkepäevi??!!.. Ja praktikakohaks on Arbavere puhkekeskus, mis ei ole üldse nii väga kaugel:)

Ma olen ikka oma kooliga väga rahul ja kui aus olla siis hetkel olen ma oma terve eluga rahul. On küll palju asju teha, aga see-eest juhtub igasugus pisikesi asju, mis mulle on üüratult tähtsad aga teistele võib-olla mõttetud, aga normaalne ju:D See ongi ju minu elu mitte kellegi teise:D

Ja nii poole tunni pärast näitekasse:) Küll on tore, et raamatukogus on arvutid, muidu ei saakski ma kirjutada kui tore elu mul on:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar